Bygga bur till kanin!! =)

_Ninni_Hedblom_

Trådstartare
SUCK! Behöver verkligen en ny bur (5-fackare). Ser ju så illa ut på gården, 5 separata burar och bara 2 av de är snygga. Men har ju inte tid att bygga! Annars hade det inte varit något problem alls!
Skulle vara så skönt om man kunde hitta någon som vill bygga buren åt mig, och som inte skulle vilja ha betalt i multum för det. Men det kommer nog aldrig hända. :(

De burar vi har nu är...

...dessa tre burar. Det är den röda och gröna som jag tycker är snygga. Den gröna har jag och min far byggt, men den röda som "ritning". :)

Om det blir burbygge, ska det bli denna:
http://www.viljan.net/[ kaninsidan/...älvklart står jag för virkeskostnader och så!

Sv: Bygga bur till kanin!! =)

Hm, gick inte att ändra.. så får väl skriva ett nytt inlägg då.. :crazy:

SUCK! Behöver verkligen en ny bur (5-fackare). Ser ju så illa ut på gården, 5 separata burar och bara 2 av de är snygga. Men har ju inte tid att bygga! Annars hade det inte varit något problem alls!
Skulle vara så skönt om man kunde hitta någon som vill bygga buren åt mig, och som inte skulle vilja ha betalt i multum för det. Men det kommer nog aldrig hända. :(

De burar vi har nu är...

...dessa tre burar. Det är den röda och gröna som jag tycker är snygga. Den gröna har jag och min far byggt, men den röda som "ritning". :)
my.php

...denna bur. Definitivt inte den snyggaste, men var i desperat behov av en bur när jag köpte den. Kostade bara 250kr iaf.. Men vill skrota den så snabbt som möjligt!
my.php

...och så denna. Köpte jag på Granngården för 1500kr. Helt ok utseende, men mina kaniner gillar inte den. Har försökt fått den såld. Priset ligger nere på 800nu, men ingen nappar. :(
my.php

Som sagt, skulle vara så skönt om man hade tid att bygga, eller hittade någon annan som ville.
Ingen i Dalarna som har lust å bygga en bur åt mig? :angel: Självklart står jag för virkeskostnader och så! :)

Om det blir burbygge, ska det bli denna:
http://www.viljan.net/kaninsidan/ kaninburar/ bur_femfack.htm .
Den är så otroligt snygg! Dock är jag inte så förtjust i taket, men sånt går ju alltid att ändra. :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Ta bort tandsten med ultraljud
  • Avlivning älskade katt
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka