Butik med islandssaker i Stockholm

D

diny

Hej!

Ska köpa lite hästsaker och ett par nya ridbyxor och tänkte passa på när jag skulle ner till Stockholm.

Nu tänkte jag höra om någon hade tips på vilken butik som är bra (gärna bra priser men kvalite går före). När man är nere för en dag så känns det lite dumt att åka långt utanför för att sedan upptäcka att butiken inte var någon höjdare.

Åker tåg ner så man måste kunna ta sig dit utan egen bil.

Sv: Butik med islandssaker i Stockholm

Hmm det kan ju bli problem ifall du ska ta dig dit utan bil förstås. Annars finns ju WOW hestkraft och www.islandsheskonsult.se samt www.agersta.nu

Men till samtliga behöver du nog tillgång till bil tyvärr. Enda jag kommer på som är lätt att ta sig till utan bil och billigt är Ekohallen i Länna industriområde. Ligger på samma ställe som Rusta etc och jag vet att det går bussar dit. Eko har lite allt möjligt, inte bara hästgrejor.

Liknande trådar

Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
968
Senast: Tora
·
Kropp & Själ Min make och jag vill långsamt börja planera en resa ner genom Europa med våra barn. Vi tänkte bila och det ska inte ske än på ett tag...
2
Svar
25
· Visningar
841
Senast: Mia_R
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 619
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 179
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka