Bobbo

Trådstartare
Nu tänkte jag att alla ska lägga in bilder på sina hundar, när du kommit på dem göra saker de vet att de inte får göra. :D

Jag börjar med att visa min jackrussel valp Kenzo på 7 månader som gott och väl vet att det är förbjudet att vara på bordet, men det var ju faktiskt aldrig någon som hade sagt att det inte var okej att sova på bordet?!;P

50620_1257448084.jpg

Sv: Busted.

Yeeeey! Nu har inte jag nån "aktion" bild, men bara lääängtar efter att se allaa andras. (Se tråden "Vad kul det är med en 1åring..."

Precis innan jag tog kortet hörde jag konstiga ljud från verandan (där bilden är tagen).
Gick ut och tittade vad som var på gång och detta var vad som skedde:
Kaninen hade hoppat upp på bordet och petade ner paketet med cornflakes.

28504553.jpg

Sen hjälptes hon och hunden åt att äta upp det som hamnade på golvet, innan jag stängde av kameran och tog upp paketet...

28504552.jpg

Nä, dock tycker jag själv att jag borde ha det, så mycket som mitt odjur gjorde när han var yngre! :D

Detta är inte direkt bustedbilder, men gulliga tycker jag:D
Tog bilderna i fredags då jag låg i sängen med min lilla Kenzo.

Vi hade lite fredagsmys.
45565_1259934390.jpg

Vi busade lite.
58051_1259934436.jpg

Matte fick sig till och med en puss och kram. Mysigt tänkte hon.
13486_1259934476.jpg

Nä, matte, nu räcker det med mys, någon kan ju se oss.
30529_1259934637.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 562
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 315
Senast: __sofia__
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 416
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 492
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka