Bus & glädjefilmer filmer.

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Hjalti
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 34
  • Visningar Visningar 2 620
H

Hjalti

Det brukar gå undan och inte lätt att hinna med att filma eller fota när Pingla, Sanna och Simba är tillsammans. Min Pingla är den långbenta svartvita med halsband:). Så hur kan det se ut när era hundar är lyckliga eller kör rally?

Upp med busfilmer:D

http://www.youtube.com/watch?v=q9G7TbkhQHU

Sv: Bus & glädjefilmer filmer.

Kelpien ser precis ut som en unghunds Lapsk Vallhund! Söta vovvar..=)

Näääää, på den sista filmen när valpen sätter sig en bit ifrån och slår med tassen mot klöven! Jag döör :love:

KL

Underbara filmer:love:. Sitter här med ett stort leende:)

Vad fin hon är:). Vilken ras/blandning?

Det brukar gå undan och inte lätt att hinna med att filma eller fota när Pingla, Sanna och Simba är tillsammans. Min Pingla är den långbenta svartvita med halsband:). Så hur kan det se ut när era hundar är lyckliga eller kör rally?

Upp med busfilmer:D

http://www.youtube.com/watch?v=q9G7TbkhQHU

Nu blev min Qito väldigt upprörd. :D Tills du på slutet berömmer hundarna, då började hans svans att gå.

Haha ja jag kan tro att många hundar reagerar på dom uppspelta skallen i videon:). Har du ingen filmsnutt på din lilla söting?

Tack:)
Jag vet faktiskt inte, hon är "adopterad" från spanien så det lär väl vara en evig gåta. Men gissningar är välkommna;) Men vinthund+någon typ av fågelhund är väldigt misstänkt...

Liknande trådar

Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
5 113
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter ett par månaders inaktivitet pga min trasiga arm och insikten om hur svag och förstörd armen blev av inaktiviteten, samt hotet om...
Svar
0
· Visningar
785
Senast: cassiopeja
·
H
Övr. Hund Tänkte uppdatera om min svartvita fina tjej och hur vinden bara kan vända bara man släpper taget och inte bara fokuserar på...
Svar
5
· Visningar
1 126
Senast: Hjalti
·
H
Övr. Hund Det går sakta men säkert framåt med min omplacering Pingla 1 år. Nu kan hon lämnas ensam några timmar utan att bli nervös, möter mig...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 761
Senast: paradiset
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Bekväm stol att släpa på