Burnham Market

Sv: Burnham Market

Jag skulle gissa på att de bygger för mer framåt ridning, inte så mycket backande (= kortare avstånd) som tyvärr byggs här hemma ibland. Min egen lilla gissning iaf. :)

Ja, det var min gissning också men jag ville höra vad han svarade...:D

mellan lådorna "hönshusen". 13m med svag utförslutning. :devil:

Litet förtydligande:
Två språng var precis lagom mellan hönshusen.

Vad har Åkerbo gjort för ont? Deras banbyggare var med på resan.

Till kollegan: Tyvärr inga bra kort. Dom som jag tog gör inte hindren rättvisa.

Senast ändrad:

tack. jag undrade lite med vad åkerbo gjort för ont.

vilken tur att någon ska tillbaka till england i månadskiftet.:devil: då kan ju jag kolla om dom bygger med framåtbjudning där med:D:D.

Jag har ett par bilder på hönshusen, tyvärr ännu inte så jag kan lägga upp dom här då dom bara finns i min dator än.
Men jag ska se vad jag kan göra för att få upp dom på nätet, så ni kan få så dom.

kanon! har du bilder på den fina hoppbanan på fredagen med?:devil:

Nä det tror jag dessvärre inte att jag har men då har jag bara ögnat igenom dom lite mer än 400 bilderna jag tog under helgen så har jag tur så hittar man kanske någon bild på hoppbanan.

Edit:
Efter lite mer kollande så har jag nu hittat en bild där man kan få en halvdan uppfattning på hur den var på fredagen. Sen kan man på bilderna från prisutdelningen i CIC***W också se att gräsbanan hade mått bättre. Men vid prisutdelningen så hade dom väl redan lagt ner flera timmar på att försöka återställa hoppbanan så bra som möjligt.

Senast ändrad:

jobbar på lite med att få igång våran sida så vi kan få in bilder och film. tydligen gick det att se lite av det jag filmade enligt gammlingen:devil:

jobbar på lite med att få igång våran sida så vi kan få in bilder och film. tydligen gick det att se lite av det jag filmade enligt gammlingen:devil:

Kan ni skynda på lite eller, det är mycket snack och ingen verkstad med dom där bilderna :angel:

gammlingen har kanske någon bild han kan lägga in här tillsvidare, för att mätta din hunger lite. om du frågar snällt.:D

Ja du... går det att köra ett par hundra starter på den hoppbanan (med fårstaket :D) då fixar man väl det mesta

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Den här veckan drar unghäst-VM i fälttävlan igång. Här hittar du listan över alla svenska ekipage samt info om tävlingen.
Svar
0
· Visningar
60
Senast: Gunnar
·
Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
332
Senast: MJLee
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Svensk fälttävlan söker landslagsledare för Young Rider- och Juniorlandslagen.
Svar
0
· Visningar
45
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det blev en åttondeplats i finalen av fälttävlans nations cup i Boekelo, Nederländerna, i helgen. Förbundskapten Fredrik Bergendorff tar...
Svar
0
· Visningar
159
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Mata småfåglarna