Burghley Horse Trials 2009

Melynda

Trådstartare
Enligt Burghley Horse Trials websida ska man i år sända gratis tävlingsreportage på lördag (5 September) runt hela världen.
Det blir en lite fördröjd sändning av varje ryttare, det ska sedan vara tillgängligt till slutet av September.

Burghley TV

Mer information om detta kan ses på;

Burghley Horse Trials

Tyvärr inga svenska ryttare i år.

Sv: Burghley Horse Trials 2009

Men några norrlänska Bukisar skall i alla fall dit och titta :bump:

Ska dit imorgon (fredag) så om jag ser/hör några svenskar så får jag väl passa mig.
Imorgon är det Burghley Young Event Horse finalen den har jag sett varje år sedan den startade. Det är också en hingst parad runt klockan 13.00 i samma ring och den vill jag helst se då det är flera hingstar som visas än vid Belton Horse Trials i år.
Det regnar en hel del här idag i Lincolnshire. Imorgon ska det bli uppehåll men man får väl ta med sig stövlar och regnkläder i alla fall.

*KL

Jag är rädd att min hjärna sviker mig, men när börjar sändningen svensk tid? Vi har ju inte BST...

Det står bara att dom börjar lägga ut rundorna på lördag eftermiddag och att alla finns tillgängliga vid midnatt

Ok, det var den här meningen jag fastnade på nämligen "The service is available from 1pm on Sat 5th Sep (BST) "

Funkar inte för mig heller, men tydligen är det tekniskt problem pga stor efterfrågan eller nåt liknande

Har just kommit hem och kollat länken. De verkar ha tekniska problem så man kanske får vänta lite grann...
Filerna ska ligga på nätet fram till slutet på September.
I år sänder inte BBC ifrån Burghley (de sänder bara 1 1/2 timme söndag eftermiddag) så därför har nog efterfrågan varit stort på nätet.

Var där igår och vi hade tur med vädret torrt men väldigt blåsigt så banan har nog varit bra iår. idag har vädret varit soligt här i Lincolnshire.

Black Drum...du är den fulaste lilla FT-häst jag har sett på länge men flytta till mig så ska jag ta bort din lilla underhals om du bara flyter över hindren på det viset med mig i sadeln!!!!!:love::love::love:

Eurosport visar från tävlingen nu på Onsd. 16 Sept. men jag är lite osäker på tiden,
fast det skall vara på kvällstid.

Enligt Tvsajten sänder Eurosport 18.55-20.25 på onsdag. Dock flyttar Eurosport ibland runt lite som de själva känner för, typ :angel:

Liknande trådar

Gnägg Det kan ju inte bara vara jag som gärna kryper ner i soffan och tittar på lite häst? Jag har påbörjat en lista med hästrelaterade...
2
Svar
34
· Visningar
4 861
Senast: Rosett
·
Fälttävlan Har just kommit hem ifrån Belton Horse Trials, Lincolnshire, England (ca 4 mil norr om Burghley). Tyvärr vart det en ryttar död vid...
Svar
3
· Visningar
1 187
Senast: yllva
·
D
Distans Jag har ikväll skickat nedanstående öppna brev till SvRF och media: Öppet brev till: Bo Helander, SvRF's förbundsstyrelses...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
17 661
Senast: mahlmt
·
V
Fälttävlan Nu är en helg fylld med fälttävlan över och jag tänkte berätta för er hur min helg med Fälttävlans-SM i lag för ponnier såg ut. Eftersom...
Svar
19
· Visningar
2 627
Senast: eapige
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka