Burghley 2010

trottoarbonden

Trådstartare
Snart är det dags för årets Burghley och här är de anmälda och 2 svenskar är med på listan, vilket är kul så jag får väl ta med mig en svensk flagga och vifta med. :)

Anmälda

Sv: Burghley 2010

jag med men hade hoppats på att fk hade tagit sitt förnuft till fånga och skickat den ena till kentucky - ja ni vet han som slog årets badmintonvinnare i sin sista tävling och som aldrig har haft ett enda stopp i terrängen!

Har lagt in en ny tråd om var man kan se årets Burghley på webben, gratis.

Själv kommer jag vara där på torsdag samt fredag.

Fredagen är det hingst visning samt Burghley Young Event Horse Final, nästa år ska jag försöka kvala min 2007:a till den.;)

Banan i år har gjorts "softare" än tidigare år då de mest rutinerade ekipagen ska till VM :)

nej men intressant :D Vi hade bara ett fälttävlanssto i stallet innan och en massa valacker.
Är det för att ston inte är lika bra eller att de är sur-märrar? :D

nej men intressant :D Vi hade bara ett fälttävlanssto i stallet innan och en massa valacker.
Är det för att ston inte är lika bra eller att de är sur-märrar? :D

Och jag har nästan uteslutande tävlat ston:D Har en valack och ett sto just nu, och stoet är den som är mest okomplicerad;)

Såg Mary King's test idag och det var inte dagens bästa. Hon red fel två gånger och fick signalen två gånger men stannade inte för att rätta till felridningen innan en av domarna kom ut ur boxen och sade till henne.
Jag pratade med Mary lite senare och hon var nog lite generad över det.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 431
Senast: Grazing
·
Katthälsa Min lilla gosse har fått en rispa på hornhinnan på ena ögat och är nu ordinerad ögondroppar och smärtstillande i 8 dagar. Han är en...
Svar
1
· Visningar
449
Senast: KesoNeso
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
27 28 29
Svar
568
· Visningar
19 628
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 712
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar