bumpo ska dricka sangria = Färgelanda-träff ikväll lördag!!

bumpo

Trådstartare
Nu är det så här att bumpo tänker dricka en massa sangria ikväll, eller i alla fall sangria, och fira sin födelsedag. Men av en mängd olika anledningar har hennes vänner droppat av kvällen en efter en. @grodan21 ska fortfarande komma.

Därför undrar jag om det finns några bukefalister i krokarna runt Uddevalla-Färgelanda som är sugna på lite sangria och grill ikväll.

Nu är det så här att bumpo tänker dricka en massa sangria ikväll, eller i alla fall sangria, och fira sin födelsedag. Men av en mängd olika anledningar har hennes vänner droppat av kvällen en efter en. @grodan21 ska fortfarande komma.

Därför undrar jag om det finns några bukefalister i krokarna runt Uddevalla-Färgelanda som är sugna på lite sangria och grill ikväll.
Tyvärr för långt borta, men grattis och hoppa du får en trevlig kväll!:bump:

Jag hade gärna bumpat över om jag vart i närheten. Men @Sonic76 bor väl därikring?

Borde kanske lägga till "Färgelanda-träff ikväll" i rubriken? Jag menar, alla Färgelanda-kufar kanske inte taggar på Sangria liksom... :D

@Mia_R det är väl bara att ta en drake :rofl: och tack det tänker jag ha.

@ullo ja, det kan ju vara smart, vill du göra det? Och attan att nu har så långt. Jag kan erbjuda chokladfondue också :p

Å jag ska på kräftskiva...annars hade jag kunnat åka :)

(Å huruvida Färgelanda är en mittpunkt kan vi ju diskutera ;) )

Å jag ska på kräftskiva...annars hade jag kunnat åka :)

(Å huruvida Färgelanda är en mittpunkt kan vi ju diskutera ;) )

Kräfta är ju alltid trevligt. Ta det lugnt med snapsen bara. :D

Det är världens mittpunkt. Resten av mänskligheten har bara inte förstått det än. :devil:

Haha, Färgelanda ligger ca 3 mil norr om Uddevalla. Det åren liten håla på landet. Men den är mysig och det finns massa sangria. Men nästa år kör vi den största sangriaträffen i bukes historia. Deal? ;)
Lite svårt att svänga förbi från Lund då (framförallt eftersom jag ska börja jobba kl 8 imorgon och Sangrian hinner nog inte gå ur kroppen tills dess :D). Största Sangriaträffen i bukes historia? Självklart kmr jag! :love:

Lite svårt att svänga förbi från Lund då (framförallt eftersom jag ska börja jobba kl 8 imorgon och Sangrian hinner nog inte gå ur kroppen tills dess :D). Största Sangriaträffen i bukes historia? Självklart kmr jag! :love:

Det kan bli det ja. Köra på fyllan är ju väldigt dumt faktiskt. :down:

Sweet! Då är det bara att börja planera nu då. Jag föreslår att vi förlägger den i anslutning till min födelsedag (Det ryktas om att jag fyller 30 nästa år) i slutet på juli. Typ mitt i industrisemestern. :love:

Det kan bli det ja. Köra på fyllan är ju väldigt dumt faktiskt. :down:

Sweet! Då är det bara att börja planera nu då. Jag föreslår att vi förlägger den i anslutning till min födelsedag (Det ryktas om att jag fyller 30 nästa år) i slutet på juli. Typ mitt i industrisemestern. :love:
Särskilt utan körkort :p

Genialt!

Jag önskar att jag hade kunnat komma men det är helt enkelt inte genomförbart denna gången. Nästa gång dock, oj vad vi ska dricka sangria!

Det är tyvärr liiiiite långt hemifrån ;) Men nästa år är jag absolut med på Sangria-drickande. Med tanke på de dåliga allmänna kommunikationerna mellan mig och världens mittpunkt Färgelanda så får jag nog ägna det kommande året åt att ta mig dit ;) :D

(Hade jag åkt idag, inom en timme, hade jag enligt Västtrafik varit framme 02.50 i natt. Det är ju en helt rimlig restid ;))

Om jag fixar att du blir hämtad i Uddevalla @Killaloe funkar det bättre då? För det borde kunna gå att ordna.

Annars är du varmt välkommen på den stora sangriaträffen nästa sommar!

@Anna jag tror inte att du tycker om mig längre :cry: Det är tredje gången något händer och du får hoppa över att träffa mig.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 398
Kropp & Själ Alltså. Det finns ju organisationer för de som inte har någon att "fira" ihop med, att umgås med och bara är allmänt ensamma på...
2
Svar
20
· Visningar
2 270
Senast: gul_zebra
·
Hundhälsa Min 4 åriga tik har börjat kissa inne nattetid helt plötsligt. Jag skulle behöva lite råd och inputs för nu har idéerna tagit slut på...
Svar
7
· Visningar
11 697
Senast: Nominous
·
Relationer Jag använder mig av ett anonymt nick och skulle uppskatta om någon som eventuellt misstänker vem jag är håller det för sig själv. Jag...
21 22 23
Svar
450
· Visningar
34 473

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka