Bula vid juvret?

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Cairo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 830
C

Cairo

När jag tog i mitt sto ikväll såg jag att hon hade som en bula precis intill juvret. Den var ungefär lika sto som en knytnäve. Den var inte hård, utan snarare vätskefylld av något slag(?) och hon ömmade inte.

Vad tusan kan det vara? Det var inga bitmärken, så hon kan inte ha blivit biten?

Sv: Bula vid juvret?

vilken av stona e de ? om de e den som ska ha föl tror jag de e helt normalt. fråga isf på avel.

Sv: Bula vid juvret?

Mitt sto hade det i somras. Gick helt över på nån dag bara. Vet inte om hon råkat sparka sig eller nåt.
En annan undrade om jag var säker på att hon inte var dräktig, så de kanske kan få sånt då, vad vet jag.

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 743
Hästvård Hejsan! Precis pratat med Slöinge o vi har bokat tid kan jag börja med att säga. Men tänkte kolla här oxå om någon har varit med om...
Svar
3
· Visningar
920
Senast: jemeni
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
2 099
Senast: Mia_R
·
Hundhälsa Hej! Skriver här för att höra om någon varit med om något liknande. Brukar ju finnas klokt folk här inne som kanske har erfarenhet om...
Svar
13
· Visningar
5 595
Senast: Dopy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka