bukiga hästar

Status
Stängd för vidare inlägg.
M

mausi

hej

skrev detta igår men ve inte vart de hamna... hittar inte igen det..

i alla fall har jag 3 hästar varav 2 är väldigt bukiga och lite runda. de har varit så sen jag ifck hem dom och verkar inte bli bättre. några tips? detta med protein brist vad gör man åt de? ska man göra något när gräset börjat komma fram? annars så går de på lösdrift med ensilage och de rids flera dagar i veckan.

lite hjälp tack :)

Sv: bukiga hästar

Tror den flyttades till foderforumet! Ligger under Hästvård. Om du kollar i din profil så kan du gå direkt till dina trådar därifrån:idea:.

Sv: bukiga hästar

Jag har svarat på din tråd, men den är flyttad till Hästvård Foder.
Letade ett tag innan jag hittade den igen...

/Milschen

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
763
Senast: Oknytt
·
Hästvård Hej! Har en snabb fråga jag inte lyckats googla fram svaret på! Min häst är betäckt pga livslång skada. Inget hon har någon smärta av...
Svar
12
· Visningar
1 027
Senast: Freazer
·
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 125
Senast: Kilauea
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 347
Senast: lirco11
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar