Buketräff?

Jag får tyvärr ställa in allt. Pressen att jobba halvtid har blivit för stor och det är inte kompatibelt med sociala aktiviteter.

Eller så låter du gänget komma dit och göra disken åt dig? Stoppa in en kaka i ugnen och ställa fram mat på bordet utan att du rör på ett endaste lillfinger för att göra något. :)

Kräver dock att du kan slappna av från att känna att du borde prestera (tillräckligt) både socialt och praktiskt.

Eller så låter du gänget komma dit och göra disken åt dig? Stoppa in en kaka i ugnen och ställa fram mat på bordet utan att du rör på ett endaste lillfinger för att göra något. :)

Kräver dock att du kan slappna av från att känna att du borde prestera (tillräckligt) både socialt och praktiskt.
Är det någon som vill ta hand om min jättedisk så är det välkommet. Jag har också gott om dammråttor på golven och det är allmänt skitigt.

Det jag själv orkar är väl att elda i spisen.

Liknande trådar

Foder & Strö Vi har en mycket svårfödd häst som vi inte riktigt får ordning på, och jag har slut på idéer. Hon är ett 13-årigt ädelt halvblodssto...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
15 788
Senast: axel
·
S
Hästvård Hej! Jag har ett sto på drygt tre år som vi kan kalla Julia. Jag har haft henne sedan hon var ungefär nio månader. Sedan i princip...
2
Svar
25
· Visningar
7 215
Senast: Madick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Klösmöbel