JättegärnaDet är klart att du är välkommen. @Sonic76 också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
JättegärnaDet är klart att du är välkommen. @Sonic76 också.
Jag får tyvärr ställa in allt. Pressen att jobba halvtid har blivit för stor och det är inte kompatibelt med sociala aktiviteter.
Jag får tyvärr ställa in allt. Pressen att jobba halvtid har blivit för stor och det är inte kompatibelt med sociala aktiviteter.
Är det någon som vill ta hand om min jättedisk så är det välkommet. Jag har också gott om dammråttor på golven och det är allmänt skitigt.Eller så låter du gänget komma dit och göra disken åt dig? Stoppa in en kaka i ugnen och ställa fram mat på bordet utan att du rör på ett endaste lillfinger för att göra något.
Kräver dock att du kan slappna av från att känna att du borde prestera (tillräckligt) både socialt och praktiskt.
Är det någon som vill ta hand om min jättedisk så är det välkommet. Jag har också gott om dammråttor på golven och det är allmänt skitigt.
Det jag själv orkar är väl att elda i spisen.
heartJag får tyvärr ställa in allt. Pressen att jobba halvtid har blivit för stor och det är inte kompatibelt med sociala aktiviteter.