Buketräff?

Om jag ska sammanfatta vilka som vill komma så är det

@Tassetass
@vallhund (samåker med Singoalla)
@Sonic76
@Singoalla (eventuellt)
@Tranan

Är det någon som inte knoppar över här från lördagen till söndagen?

Vad vill vi äta? Jag har en massa hemodlad ekologisk potatis som behöver ätas upp (bl.a. mandelpotatis). Vad ska man ha till det? Eller kör vi med tacos? Andra förslag? Någon som vill göra en sallad? Vill man dricka något annat än kranvatten (eller thé) så tar var och en med sig vad man vill ha. Thé finns i huset. Kaffebryggare finns men inte filter och bryggkaffe.

Om jag ska sammanfatta vilka som vill komma så är det

@Tassetass
@vallhund (samåker med Singoalla)
@Sonic76
@Singoalla (eventuellt)
@Tranan

Är det någon som inte knoppar över här från lördagen till söndagen?

Vad vill vi äta? Jag har en massa hemodlad ekologisk potatis som behöver ätas upp (bl.a. mandelpotatis). Vad ska man ha till det? Eller kör vi med tacos? Andra förslag? Någon som vill göra en sallad? Vill man dricka något annat än kranvatten (eller thé) så tar var och en med sig vad man vill ha. Thé finns i huset. Kaffebryggare finns men inte filter och bryggkaffe.
Filter och bryggkaffe kan jag fixa

Sannolikt så kan det bli flytt för mig med kort varsel 1 mars. Får besked om 2-3 veckor, så jag bör hålla den helgen fri för packning. Synd, hade varit kul att ses! Hoppas ni får det jättetrevligt!

Sannolikt så kan det bli flytt för mig med kort varsel 1 mars. Får besked om 2-3 veckor, så jag bör hålla den helgen fri för packning. Synd, hade varit kul att ses! Hoppas ni får det jättetrevligt!
Då faller jag också bort om ingen annan från Stockholm kan ge mig o hunden skjuts.

Ja, jag har tänkt komma! :) Däremot vet jag inte riktigt än om jag kommer sova över eller ej...
Kul!! Men du vet att det är cirka 2½ timme enkel resa för dig va? Jag gissar att du befinner dig någonstans söder om Mälaren, inte alltför okristligt långt från Södertälje? Det finns en liten lillstuga att låna om du är i behov av eget utrymme. @Tranan har ju också sagt att han vill komma. Ni kanske kan åka tillsammans?

Kul!! Men du vet att det är cirka 2½ timme enkel resa för dig va? Jag gissar att du befinner dig någonstans söder om Mälaren, inte alltför okristligt långt från Södertälje? Det finns en liten lillstuga att låna om du är i behov av eget utrymme. @Tranan har ju också sagt att han vill komma. Ni kanske kan åka tillsammans?
Jag kommer att åka hemifrån södertörnskusten då och kommer att ha svårt att få till någon samåkning tyvärr. Hemifrån mig verkar det ta ca 3 tim enkel resa om man frågar google. :D Jag får återkomma angående övernattningen! :)

Jag kommer att åka hemifrån södertörnskusten då och kommer att ha svårt att få till någon samåkning tyvärr. Hemifrån mig verkar det ta ca 3 tim enkel resa om man frågar google. :D Jag får återkomma angående övernattningen! :)
Jag var lite överdrivet optimistisk där om tiden det tar att köra hit.

@Tranan Kommer du ändå trots att det inte blev möjligt att åka med någon?

Om jag sammanfattar de som vill och kan komma så är det:

@Tassetass
@Sonic76
@cassiopeja
@Tranan

Hur gör vi med maten? Tar var och en med sig eget eller delar vi på allt eller delar vi på det delvis? Efterrätt, bröd och smör samt sallad är väl lämpligt att dela på? Något mer? Snacks och annat tilltugg? Hur många dricker kaffe?

Det finns två spisar att bruka om man behöver fixa något här på plats. (Vedspis och vanlig spis.)

@Tassetass Tar du med dig efterrätt? Vem tar med vad av det övriga?

Allergier kan ju vara bra att hålla reda på. Det enda jag vet är att Tranan är allergisk mot fisk och skaldjur så ska vi ha någon gemensam rätt så går detta bort. Är det någon mer som är allergisk mot något?

@Tassetass
@Sonic76
@cassiopeja
@Tranan

Hur gör vi med maten? Tar var och en med sig eget eller delar vi på allt eller delar vi på det delvis? Efterrätt, bröd och smör samt sallad är väl lämpligt att dela på? Något mer? Snacks och annat tilltugg? Hur många dricker kaffe?

Det finns två spisar att bruka om man behöver fixa något här på plats. (Vedspis och vanlig spis.)

Allergier kan ju vara bra att hålla reda på. Det enda jag vet är att Tranan är allergisk mot fisk och skaldjur så ska vi ha någon gemensam rätt så går detta bort. Är det någon mer som är allergisk mot något?
Laktos citrus och färsk tomat

@Tassetass
@Sonic76
@cassiopeja
@Tranan

Jag har fortfarande inte fått klartecken från barnvakten, och det ser inte jättelovande ut, så jag får nog hoppa den här gången. :(

Det lät ju faktiskt ganska trevligt men det är lite kort varsel och lite körigt med plugget däromkring så min EP kommer sannolikt gå lös totalt på mig om jag planerar in något mer i direkt närtid. Annars hade @Tranan lätt fått liftare på halsen :p

Liknande trådar

Foder & Strö Vi har en mycket svårfödd häst som vi inte riktigt får ordning på, och jag har slut på idéer. Hon är ett 13-årigt ädelt halvblodssto...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
15 788
Senast: axel
·
S
Hästvård Hej! Jag har ett sto på drygt tre år som vi kan kalla Julia. Jag har haft henne sedan hon var ungefär nio månader. Sedan i princip...
2
Svar
25
· Visningar
7 215
Senast: Madick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Klösmöbel