Buketräff?

Magiana

Trådstartare
Jag har funderat på om det skulle kunna vara en idé med en Buketräff. Vad sägs om 24 februari hemma hos mig? "Hemma hos mig" ligger mellan Lindesberg och Kopparberg.

Här finns 6 extra sovplatser, i säng eller madrass på golvet. Det går nog att klämma in några till om egen madrass medtas, men det finns lite begränsningar i antalet sittplatser, tallrikar och sånt.

Förslag på mat? Jag kan koka potatis i alla fall och eventuellt baka något.

Några idéer om vad mer man kan hitta på förutom att äta?

Åh, en träff nära mig! :bump: Måste dock kolla om jag kan få tag på en bil (att ge till maken som jobbar den helgen). Är min avkomma välkommen också? Hon är snart tre, är rumsren och går utmärkt att ha i möblerade rum. Om hon inte är välkommen är det okej (och du behöver inte motivera varför i så fall, och då behöver jag styra upp barnvakt.

Många om här, känner jag. :o Men jag är peppad ändå, och kan bidra med en god dessert eller två om det blir av!

Åh jag skulle vilja, men det är mitt i min praktikperiod. Praktiken i sig är inga problem, men den är inte på hemmaplan så på helgerna när jag är hemma vill jag umgås med familj och så behöver jag tvätta/packa om inför kommande vecka :(

Åh, en träff nära mig! :bump: Måste dock kolla om jag kan få tag på en bil (att ge till maken som jobbar den helgen). Är min avkomma välkommen också? Hon är snart tre, är rumsren och går utmärkt att ha i möblerade rum. Om hon inte är välkommen är det okej (och du behöver inte motivera varför i så fall, och då behöver jag styra upp barnvakt.

Många om här, känner jag. :o Men jag är peppad ändå, och kan bidra med en god dessert eller två om det blir av!
Det är nog inte helt passande med barn här just då. Varifrån kommer du? Det går bussar hit också som stannar bara några hundra meter bort.

Åh jag skulle vilja, men det är mitt i min praktikperiod. Praktiken i sig är inga problem, men den är inte på hemmaplan så på helgerna när jag är hemma vill jag umgås med familj och så behöver jag tvätta/packa om inför kommande vecka :(
Synd :(. Hur länge håller praktiken på? Datumet är ju inte helt hugget i sten. Det går ju att flytta ett par veckor.

Jag åker från Örebro. :)
Det är ju nästgårds.

Jag kollade busstiderna på länstrafikens hemsida och turtätheten på helgerna är inte superfantastisk, men det går två bussar i hyfsat vettig tid. Man behöver byta i Lindesberg. Det är buss 308 som trafikerar här.

Det är ju nästgårds.

Jag kollade busstiderna på länstrafikens hemsida och turtätheten på helgerna är inte superfantastisk, men det går två bussar i hyfsat vettig tid. Man behöver byta i Lindesberg. Det är buss 308 som trafikerar här.

Ah men då så! Ska kolla upp barnvaktsfrågan. Kan du pma vilken hållplats jag ska till?

Jag har funderat på om det skulle kunna vara en idé med en Buketräff. Vad sägs om 24 februari hemma hos mig? "Hemma hos mig" ligger mellan Lindesberg och Kopparberg.

Här finns 6 extra sovplatser, i säng eller madrass på golvet. Det går nog att klämma in några till om egen madrass medtas, men det finns lite begränsningar i antalet sittplatser, tallrikar och sånt.

Förslag på mat? Jag kan koka potatis i alla fall och eventuellt baka något.

Några idéer om vad mer man kan hitta på förutom att äta?
Finns ju sovplats hos mig med fast en bit bort då :)
Jag kommer gärna

Låter trevligt! :) Kan jag så kommer jag gärna! Har dock en del uppbokat på helger framöver (är ett sånt där år när alla vänner fyller jämnt..) men kommer som sagt gärna om jag är ledig!

Liknande trådar

Foder & Strö Vi har en mycket svårfödd häst som vi inte riktigt får ordning på, och jag har slut på idéer. Hon är ett 13-årigt ädelt halvblodssto...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
15 788
Senast: axel
·
S
Hästvård Hej! Jag har ett sto på drygt tre år som vi kan kalla Julia. Jag har haft henne sedan hon var ungefär nio månader. Sedan i princip...
2
Svar
25
· Visningar
7 215
Senast: Madick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar