Buketräff i Skåne? Typ nästa helg?

Araminta

Trådstartare
Ja, helt spontant, out of the blue, tänkte jag höra om det finns några som har lust att ses? Jag är baserad i Lund men är rätt rörlig. Sällskapssjuk är jag också ;) Spontant tänker jag nästa helg (18-19 oktober) om det kan tänkas fungera för flera. Aktivitet är lite hugget som stucket men (studentvänlig) middag och ett par glas vin/öl/läsk vore inte helt dumt.

Vad säger ni? :)

Ja, helt spontant, out of the blue, tänkte jag höra om det finns några som har lust att ses? Jag är baserad i Lund men är rätt rörlig. Sällskapssjuk är jag också ;) Spontant tänker jag nästa helg (18-19 oktober) om det kan tänkas fungera för flera. Aktivitet är lite hugget som stucket men (studentvänlig) middag och ett par glas vin/öl/läsk vore inte helt dumt.

Vad säger ni? :)
Jag ses jättegärna! :)

som det ser ut nu kan jag vilken dag som. Men sen beror det lite på hur mycket jobb jag får dom dagarna (egenföretagare) Jag bor uppe i Blekinge men kan ta mig ner med tåget så vart kvittar mig

Jag kom på att jag siktar på att gå på fotboll på lördagen. Det är match mot Elfsborg klockan 13. Matchen är slut strax före 15 så efter det är jag fri som en fågel :D

Jag är en skaraborgare men kommer befinna mig i Malmö från tisdag till söndag veckan som kommer, så beroende på när/var/hur ni ska ses så kanske jag hänger på :D

Jag kan både fredag och lördag. Jag gör en liten lista så får ni skriva upp er på den dag som passar er bäst.

Fredag: Araminta
Lördag: Araminta
Söndag:

Nu tänker jag främst kvällstid då ingen har protesterat mot mitt förslag i trådstarten (mat och/eller ett glas valfri dryck nånstas). Men har någon något ännu bättre förslag så får denne givetvis hojta!

Kul att vi verkar bli så många :banana:

Fredag: Araminta, ev LadyCovergirl
Lördag: Araminta, LadyCovergirl (upptagen till ca 15-tiden)
Söndag: LadyCovergirl (ej kvällstid utan enbart dagtid)

Fredag: Araminta, ev LadyCovergirl, Hazel
Lördag: Araminta, LadyCovergirl (upptagen till ca 15-tiden) Hazel

Fredag: Araminta, ev LadyCovergirl, Hazel, GA
Lördag: Araminta, LadyCovergirl (upptagen till ca 15-tiden) Hazel, GA

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka