Buketräff i Linköping, dags igen?

tigerflicka

Trådstartare
Nu är jag sugen på ny buketräff! :D
Vad tror ni om musikquiz på Harrys en lämplig onsdag med mat och/eller dryck för dem som vill?

Jag är förvisso öppen för förslag vad man kan hitta på. Fika eller spana in vinterljus t.ex. funkar lika fint. :)

Nu är jag sugen på ny buketräff! :D
Vad tror ni om musikquiz på Harrys en lämplig onsdag med mat och/eller dryck för dem som vill?

Jag är förvisso öppen för förslag vad man kan hitta på. Fika eller spana in vinterljus t.ex. funkar lika fint. :)
Tycker det verkar lite off och trist. Föreslår karaoke istället:banana:

Efter nyår känns nog som det kan passa bäst.
Om någon har förslag på dag och/eller aktivitet redan nu så är jag ganska anpassningsbar! :)

Liknande trådar

Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 976
Senast: Mia_R
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Igår var det fettisdagen och det bjöds på minisemlor på mitt jobb. Jag är alldeles galen i semlor – de innehåller väl typ alla triggers...
Svar
6
· Visningar
2 021
Senast: Unafraid
·
Kropp & Själ Jag blir så trött på mig själv! Det känns som att min kropp håller på att köra slut på mig själv, och jag hittar inga medel som kan...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
10 112
Senast: Vallmo
·
Ridning Ja jag tänkte bara starta en liten disskution, kanske lite onödig, jag vet inte. Men jag vill gärna diskutera med andra och deras...
Svar
10
· Visningar
2 534
Senast: MattiZ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama