Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Den förra rann ju ut i sanden men nu har jag iaf kommit till ro efter flytten och det vore kul att lära känna lite folk här kom med förslag på datum så kan vi planera ihop nåt
Får se om jag vågar hänga på, är oerhört blyg och det känns som om det kan bli en sån där konstig tyst stämning om jag är med....
Bor i södra delarna själv, ca 1 timme från Borlänge med bil.
Kl
Vore så himla skoj att få lite bekantskaper. Ska ju flytta hit min häst här i vår också så likasinnade är ju alltid kul att känna. jag är iaf snäll och bits inte bara min sambo ibland haha!
Jag hänger gärna på , flyttade till Dalarna för 6 år sedan, skulle gärna ha fler att umgås med, då jag är rätt social av mig, bor i Säters kommun! Är hästmänniska men har tyvärr just nu ingen häst men önskan finns, har hund !
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.