JÅ är iaf väldigt nöjd så här långt
Samtidigt är han nog inte alldeles för nöjd för då hade nog inte L varit så nöjda. Så jag tror faktiskt att förhandlingarna går rätt bra med avseende på att lyckas få ihop en fungerande regering.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
JÅ är iaf väldigt nöjd så här långt
Kanske alla håller masken. Det vi vet är att SD är störst i den konstellation och att M, KD och L fått ta skeden i vacker handSamtidigt är han nog inte alldeles för nöjd för då hade nog inte L varit så nöjda. Så jag tror faktiskt att förhandlingarna går rätt bra med avseende på att lyckas få ihop en fungerande regering.
Samtidigt behöver ju sd även förhålla sig till att de inte kommer kunna styra Sverige utan de andra partierna.Kanske alla håller masken. Det vi vet är att SD är störst i den konstellation och att M, KD och L fått ta skeden i vacker hand
Jag skrev inte fler poliser, jag skrev bättre poliser.
Jag som är uppvuxen i en storstad och fortfarande besöker sagda stad frekvent samt att jag känner många som bor kvar i denna stad ser skillnaderna varje dag. Malmö är en stad i fritt fall. Så var det absolut inte när jag växte upp.
Att förneka hur mycket sämre samhället är nu är att vara blind. Den trygghet som fanns innan är borta och kommer aldrig att återkomma.
Malmö är en stad i fritt fall.
Precis. Vill man ha makten får alla 4 hålla varandra om ryggenSamtidigt behöver ju sd även förhålla sig till att de inte kommer kunna styra Sverige utan de andra partierna.
Men det här går ju inte ihop. Om folk flyr landet hur ska då dom rika bli ännu rikare på bekostnad av dom ekonomiskt svagaPå lång sikt med högerpolitik så blir vi kanske åter igen ett land som folk flyr i från, den ekonomiskt svaga kommer få det sämre och den rika bli ännu rikare på bekostnad av de ekonomiskt svaga.
Eller hur!Hur kan man säga "det var bättre förr" och sen rösta rakt emot den politik som i så fall har bidragit till detta? Till och med politiskt har partier som synnerligen inte bidragit till det som var bra förr hänvisat till detta i sin reklam inför valet.
Du tror inte på vad moderaterna röstat för/emot?Ingenting. Källa på det
Inte när det gäller sosse källaDu tror inte på vad moderaterna röstat för/emot?
Du tror inte att deras röster i dessa frågor ser exakt likadana ut oavsett var källan är från?Inte när det gäller sosse källa
Du menar att Aftonbladet hittat på hur moderaterna röstat?Inte när det gäller sosse källa
Inte när det gäller sosse källa
Det finns i riksdagens protokoll, i arkiv som riksarkivet, och väl beskrivet i många böcker.Ingenting. Källa på det
Ok, då lägger vi in en annan bild som inte kommer från Aftonbladet, med lite andra punkter:Inte när det gäller sosse källa
Ingenting. Källa på det