Bukes snyggaste marsvin

Sv: Bukes snyggaste marsvin

Min Puzzel. Som tyvärr är död nu :cry:

5951705.jpg

Puzzel förstår inte vitsen med hängmatta...
5951811.jpg

Visst ser det ut som Puzzels bäbis? Men dom är inte ens släkt :p
6748528.jpg

Puzzel och Lova
6748557.jpg

Mina bäbisar

Castello
visabild.asp

Tabasco
tabasco4_orig_SE.jpg

Sheela & Chili Bean "Bönan"
sheelaochbonan_orig_SE.jpg

Sheela är nu sedan i våras borgången :( Så Majsan här nere är Bönans nya kamrat ^^
Mumindalens Maja "Majsan"
74805_1187721856.jpg

Om ni lägger märke till att Bönans öga är kladdigt så beror de på en ögoninflamation som är återkommande och inte går att få bort :cry:

Nja om du tittar lite ordentligt så ser du att HON är svart. Personligen tycker jag att det syns rätt tydligt att det är linsen som orsakat färgskillnaden... :smirk:

Haha, ja förlåt jag var ju tvungen att testa ju! Tyckte hon passade utmärkt i lila, eller? :p

Ja hur funkar den... Haha, den går att krypa in i och ligga och sova i/på är den utmärkt till. Som ett litet krypin bara, inget komplicerat.

Jo visst är han söt? Men helt hopplös, det är han som är hjärnan bakom alla upptåg de små får för sig ;) . *suckar*

Ja de är rätt gulliga, jag vet inte vad Skrik är för färg själv faktiskt :o Men gullig är han med sina röda ögon. (Både Skrik och Panik är rödögda)

här kommer min älsklingar curry(mörk) och hugo(my blondie)

P8140032.jpg
[/IMG]

P8140042.jpg
[/IMG]

P7070021-1.jpg
[/IMG]

P7070088-1.jpg
[/IMG]

P8140017.jpg
[/IMG]

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 457
Hemmet NU är äntligen julen utstädad från vardagsrummet 🙌 och det börjar bli hög tid att ta tag i inredningen av detta rum. När vi gjorde om...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 858
Tjatter Hela Buke bakar -julspecial! Årets julupplaga av Hela Buke bakar har celebert besök i form av de ökända brittiska domarna Paul...
47 48 49
Svar
977
· Visningar
33 914
IT & mobiler Jag behöver en ny väska som inte är en uttalad datorväska men som fungerar till att frakta dator i till och från jobbet och som inte är...
Svar
4
· Visningar
693
Senast: lizan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama