Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag trycker i mig pepparkakor med färskost och gör körschema för tomtandet. Det kom in en beställning till så nu är det 7 barn som ska få besök av tomtemor!
Ja det blir kul. Och jag gör lite nytta. De skänker pengar till barncancerfonden som tack. Så fint så hälften vore nog.Åh vilken bra idé, jag ska nog kolla om det finns behov av en tomtemor här nästa år! Vi hade alltid "extern" tomte vilket gjorde att vi kusiner trodde på tomten vääldigt länge Pappa tomtade också för andra familjer så det är nog många här i byn som trott på tomten länge
Ja det blir kul. Och jag gör lite nytta. De skänker pengar till barncancerfonden som tack. Så fint så hälften vore nog.
Åh vilken bra idé, jag ska nog kolla om det finns behov av en tomtemor här nästa år! Vi hade alltid "extern" tomte vilket gjorde att vi kusiner trodde på tomten vääldigt länge Pappa tomtade också för andra familjer så det är nog många här i byn som trott på tomten länge
https://www.instagram.com/p/BdFk7TDhna8/
God jul alla! Nu drar jag snart på min tomteturné.