Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade önskat att jag hann åka ner, men får väl försöka ta mig till Töreboda istället.Har signerat böcker åt Buke- folk på mässan. Så himla kul, alltså.![]()
Jag hade önskat att jag hann åka ner, men får väl försöka ta mig till Töreboda istället.
Jag är såå glad att jag hann träffa dig på fredagen. Annars så hade jag en backup-planHar signerat böcker åt Buke- folk på mässan. Så himla kul, alltså.![]()
Jag är såå glad att jag hann träffa dig på fredagen. Annars så hade jag en backup-plan![]()
Men det hade ju varit feeeel om du skulle signera och skriva till mitt riktiga namn. (Och det lilla b-et är faktiskt viktigt)Ja så himla kul när du sa "skriv bumpo, med litet b".Du var inte den enda bukefalisten - alltså det var de roligaste mötena på mässan. Förutom Susanne Brögger...
Har sträcklyssnat på nya boken under 2 dagar, tur jag har semester.
Den var riktigt bra och jag både log och grät när jag lyssnade. Tack för en bra bok.
Nä, det störde inte. Blev som 2 böcker i en men jag gillade upplägget.Men åh vad roligt att höra!
Får jag fråga en sak? Var det störande att brottet inte inträffar förrän en bra bit in i boken? Jag ville inte skriva en "traditionell" deckare som börjar med ett mord och så lär man känna personerna därifrån. Utan jag ville testa att låta läsarna lära känna personerna först, tänker mig att man bryr sig mer om vad som händer dem om man känner dem.
Har fått så olika reaktioner på det. En del tycker att det är jättebra, andra tycker "inte att det händer något" i första halvan av boken.
Jag gillar det men så är jag ingen som vanligtvis läser deckare heller utan läste helt andra böcker då när jag kunde.Men åh vad roligt att höra!
Får jag fråga en sak? Var det störande att brottet inte inträffar förrän en bra bit in i boken? Jag ville inte skriva en "traditionell" deckare som börjar med ett mord och så lär man känna personerna därifrån. Utan jag ville testa att låta läsarna lära känna personerna först, tänker mig att man bryr sig mer om vad som händer dem om man känner dem.
Har fått så olika reaktioner på det. En del tycker att det är jättebra, andra tycker "inte att det händer något" i första halvan av boken.
Nä, det störde inte. Blev som 2 böcker i en men jag gillade upplägget.
Många böcker är ju pang på rödbetan.
Det jag störde mig lite på var uppläsaren. Hon var lite för entonig för min smak. Kan skippa att lyssna på vissa böcker beroende på uppläsare tex Stefan Sauk lyssnar jag inte på men gärna Fredde Granberg.
Jag som var inställd på något som liknade bukebok 1 tyckte den var bra. Den första var också "långsam" i början så man lärde känna personerna. När det är så bra gjort att bara det känns intressant så gillar jag det. Det är pga. närheten till personerna som det blir så intensivt senare, oavsett om det som händer är ett mord eller något annat omvälvande. Tänkte inte direkt att det skulle ses som en deckare där man letade mördaren.Men åh vad roligt att höra!
En död man? Eller nån Cederwall?Det låg ett exemplar till mig under granen igår, oj vad jag ser fram emot att läsa! Ska bara ta mig igenom boken jag redan påbörjat först, också en roman/deckare i stallmiljö!![]()
Nej, Veterinären av Gertrud Hellman!En död man? Eller nån Cederwall?![]()