Bukeklockan

Sv: Bukeklockan

Min bukeklocka gick rätt direkt. :) Eller ja, jag var ju inte uppe kl 3 på natten... men morgonen efter så gick den rätt. Och gör så fortfarande.

Jag blir galen :mad:. Är man inloggad så är det vintertid och är man utloggad så är det sommartid :confused:

Bara för att jag känner sådan sympati för dig så ska jag berätta hur du kan åtgärda problemet :rofl:

Kolla i din kontrollpanel och sedan på "redigera alternativ". Där klickar du i vilket alternativ du vill ha för just sommar/vintertid.

Jag hoppas att detta löser ditt problem för det går inte ha en förvirrad gammel på forumet ;)

Bara för att jag känner sådan sympati för dig så ska jag berätta hur du kan åtgärda problemet :rofl:

Kolla i din kontrollpanel och sedan på "redigera alternativ". Där klickar du i vilket alternativ du vill ha för just sommar/vintertid.

Jag hoppas att detta löser ditt problem för det går inte ha en förvirrad gammel på forumet ;)
Men jag har ju automatisk inställning av sommartid :crazy:...........å ändå blir det så här

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
501
Senast: Shaggy
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
488
Senast: Krålus
·
Juridik & Ekonomi Jag vill säga upp mitt tv-avtal med Allente - nästan 900:- i månaden för TV som jag aldrig tittar på. Men - man måste ringa dem. Och...
Svar
0
· Visningar
178
Senast: Otherside
·
Ridning Hej! Oavsett vilken häst jag rider så är jag typ nära att trilla av varje gång vid uteritt. Eller trillar av. Alltså är de vanligt...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 148
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30