Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För mig tog det flera dagarMin bukeklocka gick rätt direkt. Eller ja, jag var ju inte uppe kl 3 på natten... men morgonen efter så gick den rätt. Och gör så fortfarande.
Varför går den alltid fel varenda gång vi ska flytta fram o tillbaka klockan
För mig tog det flera dagar
Märkligt.......hur länge dröjer det där då innan den visar rättDet gör min klocka i bilen också
Kan det vara så att den har nån form av "universitetstid" typ ddDet var ju aningens skumt!
Kan det vara så att den har nån form av "universitetstid" typ dd
Jag blir galen . Är man inloggad så är det vintertid och är man utloggad så är det sommartidDet skulle förklara varför min går rätt, jag går inte på universitetet.
Jag blir galen . Är man inloggad så är det vintertid och är man utloggad så är det sommartid
Men jag har ju automatisk inställning av sommartid ...........å ändå blir det så härBara för att jag känner sådan sympati för dig så ska jag berätta hur du kan åtgärda problemet
Kolla i din kontrollpanel och sedan på "redigera alternativ". Där klickar du i vilket alternativ du vill ha för just sommar/vintertid.
Jag hoppas att detta löser ditt problem för det går inte ha en förvirrad gammel på forumet