Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Namn: Nikki
Ras: Cairnterrier
Bor: Gävle
Född:2009-02-19
Övrigt: Lille Nikki blev anfallen av en collie/amstaff blandnings hane för ett tag sen och verkar nu vara rädd för stora hanhundar då han reagerade kraftigt på en boxerhane och aldrig reagerat på en hund förr utom när grannpudeln attackerade honom och han försvarade sig, sitter mest och tittar på den andra hanhunden här på gården.
Kastrerad då mormor har tik och han bara fick ner ena kulan.
Eftersom jag bor hemma i Ockelbo nu över sommaren så får jag väll passa på att presentera taxen Stina. Hon är av modellen strävhårig normalstor med alldeles för mkt egna idéer. Älskar folk och hittar alltid ett knä att sitta i. Vi tränar lite vardagslydnad, gör lite onödiga trix bara för att det är kul, går långprommenader och jagar rådjur.
Åhh vad kul en lek kompis då!! Vart i Gävle bor du då? Jag bor i S.Bomhus. Går du i skolan jobbar? Tänkte om man ska ses på en helg eller förmiddag/kväll.
Skola & Jobb Jag tycker absolut du kan ta upp skillnaderna och höra vad chefen har för tänk där.
Hade jag inte tagit upp detta på mitt möte hade jag...
Hästmänniskan Jag har ju en från verksamhet och den är lika trygg och rar som i verksamhet. Däremot är hon (förståeligt nog) absolut inte förtjust i...