Bukehästar till start 2009

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Fnobby
  • Startdatum Startdatum
F

Fnobby

Gott Nytt år och vi hoppas på fina buke-framgångar även 2009!

Nytt år- ny "Bukehästar till start-tråd"...

Jag börjar:) Första starten efter flytt igen.

Eskilstuna 5/1, lopp 5, spår 5/2140 volt. Quidia. Kör själv.

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Bukehästar till start 2009

Tvåan kommer här

3/1 Jägersro
Rapa Nui Silverdivisionen J Sjunnesson

Dropdead Beauty

Romme 4 jan
V65-2, bricka 10/2140a

Aldermarin

Romme 4/1
V65-3 lopp 5 bricka 3 1640a (hans ideal distans) :D

Speedy Jobie
Solvalla 7/1
Lopp3
Spår 7
Första starten i vår regi

Dropdead Beauty

Romme 9 jan
Lopp 9, spår 4/1640A

Första gången i P.21 träsket :cool:

Sweet Sirocco Örebro 8/1 lopp 2
Rolex Håleryd Axevalla 9/1 lopp 5

Inga höga förhoppningar, hårda vägar hemma och travbanan stängd. Men dom kan ju inte bara gå hemma och skräpa hela vintern :D

Japanese Beetle till start på Valla 7/1 V64-4 spår 2..

Tufft emot och tror och hoppas på en matlapp :)

Mantorp 12/1 Lopp 7 Quidia spår 11/2140a.

Inte start men kval iaf ! :)

Baron Spender 15/1, Gävle, Håkan Wallberg kör

Sweet Sirocco Åby 17/1 lopp 7 (Världens bästa Sarah kör :D)

Dropdead Beauty
Romme 19 jan
V4-2, spår 1/1640A

Kortlopp auto var det sista vi trodde att hon skulle klara av men det verkar ju gå bra ändå :D

Xanthos Crown & Bear My Royalty startar på Åby på lördag (17/1), båda med Örjan Kihlström i vagnen.

Jag ska också till Åby på lördag, med en passhäst (lopp 4, nr 6) och så startar Quidia på Valla på onsdag 21/1, lopp 7, spår 1/2640, nu med chefen i vagnen (det handlar om ett litet vad...skulle det bli galopp är det okej att säga grattis då med:angel:)

Jag vet inte om jag startar för mycket, eller ni andra för lite, men nu är ju häststackarn med för tredje gången på samma sida!:crazy:

Skulle kvala "Baronen" igår men han var kass i värmningen så det blev strykning.
Gävle nu på torsdag 22/1 tar vi nya tag med ny häst, Kära Felicia ska monte´kvala, Johanna Hedlund rider.

Senast ändrad av en moderator:

Jag vet inte om jag startar för mycket, eller ni andra för lite, men nu är ju häststackarn med för tredje gången på samma sida!:crazy:

Det här är nästan lite pinsamt:o, men jag har anmält Quidia på halvrad och kommit med... På måndag på Mantorp, lopp 2, spår 2, kör själv.

Ni måste tro att jag sover med propositionerna bredvid mig i sängen...och visst, det har hänt. Men ni vet, det är dyrt med pälsglans, så det är praktiskt om man kan utnyttja samma flera starter efter varandra...:angel:

Quidia på Valla på onsdag 21/1, lopp 7, spår 1/2640, nu med chefen i vagnen (det handlar om ett litet vad...skulle det bli galopp är det okej att säga grattis då med:angel:)

Ja, det är ju inte grattistråden det här men hur gick det med vadet?? :D :angel:

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
754
Senast: Angel
·
Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
34
· Visningar
4 393
Senast: Roxy
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 630
Senast: Freazer
·
Hästvård Den gamla tråden verkar ha dött ut så hoppas det är okej att jag startar en ny! Här kan vi dela med oss av hur det går med våra skadade...
15 16 17
Svar
334
· Visningar
32 097

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka