Ne precis
Hjo har en P&J den 17 juni. Den ska min lillkille på. Från 30 cm upp Ett tips åt dig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ne precis
Tack Tyvärr blir den nog lite för tidig. Fick ju hem henne för 4 dagar sen och tredje dagen hos oss så tappade hon en sko så nu får vi vänta på hovslagaren som kommer på Tisdag innan vi kan rida igenHjo har en P&J den 17 juni. Den ska min lillkille på. Från 30 cm upp Ett tips åt dig
Tack Tyvärr blir den nog lite för tidig. Fick ju hem henne för 4 dagar sen och tredje dagen hos oss så tappade hon en sko så nu får vi vänta på hovslagaren som kommer på Tisdag innan vi kan rida igenHjo har en P&J den 17 juni. Den ska min lillkille på. Från 30 cm upp Ett tips åt dig
Nu har jag och nykomlingen äntligen kommit igång igen efter ....2.... tappskor som gjorde att hon efter 3 dagar hos mig fick vila i 5..
Men trots denna vila var hon betydligt mycket lugnare än de 3 första dagarna och vi fick till ett riktigt fint ridpass
Någon här i Skaraborg som tävlar hoppning?
Någon här i Skaraborg som tävlar hoppning?
Min fodervärd gör Jag har slutat
Ja det tycker jagRäknas pay and jumps?
Varför har du slutat med det?
Usch vad tråkigtHar två snea ryggkotor och de slår typ ihop när jag hoppar Gör svinont.
Usch vad tråkigt
Ja men du kanske kan hitta någon som kan hoppa honom ibland i framtidenJa särskilt då min totto verkar älska att hoppa.