Ja det tycker jag
Ja men då kan jag säga att jag gör det ibland som variation. Dock inga höga höjder utan rum 70-80
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det tycker jag
@cajo1312
Jag tävlar i hoppning! Eller har gjort, hästen tycker inte det är lika kul på tävling som på träning så jag har lagt det på is ett tag. Nu ger vi dressyren en chans istället
Min travare är halt Veterinär kommer ikväll. Usch, hoppas det inte är något allvarligt. Hon är 15 år och allmänt lite knackig och det är på höger fram där hon har en gammal skada så det känns ju sisådär lovande
Hon var mycket bättre igår så kanske har hon bara slagit i sig eller något. Vila några dagar och återkom ifall det återvänder.Jag hoppas att du fått god besked!
Åh vad roligt! hoppas det går bra för er och att du uppdaterar hur det går@pajaztar Usch vad tråkigt hoppas det blir bättre snart.
@cajo1312 Här har du en hoppryttare till. Pga av skada hos unghästen så står vi lite stil. Nu under igångsättning så målet är Champion of the youngster för 5-åringar. Blir lite tight men jag tror vi hinner.
Stoet har inte varit ute på jättelänge blir väl bara någon pay and jump siktet är inställt på debutantfälttävlan i höst :-)
Usch då. Ta hand om dig och krya på dig. Hoppas det läker bra.Här har hästarna ofrivillig semester.
Åkte av på en terrängträning och fick 4 frakturer I ansiktet så min tävlingssäsong är nog över för denna gång.
Men usch så hemskt! Hoppas det läker snabbt!Här har hästarna ofrivillig semester.
Åkte av på en terrängträning och fick 4 frakturer I ansiktet så min tävlingssäsong är nog över för denna gång.
Om du fokuserar på art det ska gå bra så gör det säkert det. Lite mental träning!Kommit hem från semestern och ridit lite. Som vanligt känns paj rätt bra och arbetssugen efter lite vila. Dock börjar jag nerva upp mig för i helg ska vi tydligen visa upp lite westernridning på axvall under championatet
Har ingen aning om hur Pajs kommer reagera då det kan gå exakt hur som helst!
Om du fokuserar på art det ska gå bra så gör det säkert det. Lite mental träning!