Bukehästar i skaraborg?

Det stod att reserv och startlista skulle publiceras nånstans, men jag fattar inte hur man skulle anmäla sig :P vore jättesnällt om du orkade kolla
 
Det stod att reserv och startlista skulle publiceras nånstans, men jag fattar inte hur man skulle anmäla sig :P vore jättesnällt om du orkade kolla

Prova välj klass cch anmäl. Se om det går igenom :) För då blir du nog det automatiskt!

Testade. Det går anmäla sig och du hamnar som reserv! :)
 
Ja men se så lätt och smidigt det var. Då får jag hoppas att någon stryker sig :) vad blir det för klass för dig @Ackio?
Anmält mig till LC och LB. Vet 27e om vi kan vara med efter killens ÅB på Husaby. Vid osis får jag dra tillbaka anmälan då. Så har du anmält dig till dem får du väl vara elak och hoppas han inte är ren ;)
 
Jag slog till med LBn. Körde LC sist så jag tänkte att vi får höja nivå lite heh. Äh då hoppas jag hellre på frisk häst och att en annan deltagare är lat eller feg och drar sig ur :D
 
@Ackio Kan ni få med några program från LA:3 och upp kan jag också komma och rida :)
Så galet svårt att hinna anmäla till MSVC klasser, blir fulla på bara några minuter. Sånna problem hade man inte på lokala klasser. Lyckats klämma mig in till Lidköping i mitten av mars så nu är det träning, träning och lite mer träning som gäller för oss.
Försöker lära mig själv att inte ha för stora krav på debuten men är så svårt, man vill ha en viss procent och gärna inte komma sist. :P
 
Vi kommer driva in det. För de som inte följt reglerna. Tyvärr.
Vad kul att de trivdes och hoppas de kommer fler gånger. Själv anmält mig till nästa som är 22 mars.
Hoppas ha en hel häst då och se hur lång tid det tar innan han kastar av mig ;) haha

Fy så dålig stil när folk inte dyker upp! Hade själv funderingar på att vara med nästa gång men vi är bortresta då. Hoppas det blir fler tillfällen.
 
Är det ingen pay n jump i närheten i mars/april? Skulle vilja hoppa lite lågt, 70 cm eller nåt..

Vågar inte ge mig på dressyr än. Vi är inte samspelta än och den enda gången jag testat att köra nedsuttet studsade jag runt som en pingisboll på crack :rofl::nailbiting:
 
Idag har vi fått samsas med många ekipage i ridhuset. I ena änden pågick dressyrlektion (2 ekipage), i andra änden westernlektion (två ekipage) sen var det jag och ytterligare två ekipage som skulle samsas om utrymmet då det var fri tid. Wille hade stått en vecka men skötte sig bra! Fungerade över förväntan med så mycket folk, vi har ju ridit mycket dagtid förut och så är man ju ofta ensam så detta var nyttig social träning. Traven kändes ganska fin idag men han orkar inte riktigt i galoppen. Vi behöver ut och galoppera och konditionsträna men det är ju svårt när det är stenhårt eller is överallt...
 
Är det ingen pay n jump i närheten i mars/april? Skulle vilja hoppa lite lågt, 70 cm eller nåt..

Vågar inte ge mig på dressyr än. Vi är inte samspelta än och den enda gången jag testat att köra nedsuttet studsade jag runt som en pingisboll på crack :rofl::nailbiting:

Kan snoka lite när vi pratat om att ha en här. Tror vi har från 50 cm uppåt ;)
 

Liknande trådar

Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
358
Senast: FrDrake
·
Ekonomi & Juridik Var ligger priset på halm i dina krokar? Förra året blev det ett uselt halvår här uppe (Västernorrland) och halm blev svårt att få tag...
Svar
10
· Visningar
1 140
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Svar
10
· Visningar
1 157
Senast: Ananazen
·
Hemmet Tittar på att sälja min lägenhet (Stockholm) och blir lite nyfiken på vad för arvode folk betalat för sina mäklare där ute? Och vad har...
Svar
13
· Visningar
841
Senast: machafuko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Lukt från kattlådan
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp