bukefalos eller min dator som är koko?

M

Malinka

Hejsan, jag har lite problem med mitt medlemskap här på Bukefalos. Varenda gång jag gör något, alltså går in på någon ny tråd eller så, så blir jag utloggad. Det är lite frustrerande att behöva logga in var eviga gång man ska byta sida. Dessutom kan jag inte ladda upp nya bilder till galleriet för då blir jag först utloggad och sedan när jag loggat in står det att det blivit nåt fel. Är det min dator som är tokig? andra kan ju uppenbarligen lägga in bilder

Sv: bukefalos eller min dator som är koko?

damen hade samma problem, så hon gick över till att surfa med opera, och nu fungerar det som det ska, annars fungerar firefox bra också, eller flock.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
663
Senast: cassiopeja
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 013

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka