Sv: Bukefalisternas sommarplaner!
kl
Jag gick på sommarlov i onsdags i förra veckan, och började sommarjobbet i måndags. Ska tillbringa fyra veckor med kyrkogårdsarbete (så jag hoppas på sol

) och sen, v. 28 går jag in på två månaders sommarlov. Eller ja, med vissa avbrott, då jag kommer jobba några helger på mitt andra extrajobb också.
Sambon har också semester från v.28 och framåt, ska bli så skönt att få vara lediga tillsammans efter ett ganska tufft år för oss båda.
Några av planerna under ledigheten är Falsterbo, då en av mina bästa vänner+man kommer ner och hälsar på, sen blir det förhoppningsvis en vecka (typ) i Barcelona med sambon under min födelsedagsvecka

(Första semestern sen 2005 för min del)
Ska också klämma in en vecka hos mina föräldrar i Småland, kanske röja ur lite gamla grejer ur deras överfyllda garage, men också sola och bada och hemmaplansturista med loppis och annat.
Hästen är fräsch och i nytt stall, han ska gå på bete men vi ska också försöka komma igång med lite träning igen, ny sadel står på sommarshoppinglistan!
Och utöver det har jag lite lösa planer på att sätta mig (i slutet av sommaren) och göra den portfolio jag behöver för praktik/jobbsök nu inför mitt sista år på utbildningen.
Det lutar åt en toppensommar