Bukefalisternas sommarplaner!

Jag ska till Danmark och jobba som groom (igen), och sen när jag är tillbaka börjar 2:an på PA-programmet. Så det blir en slitsam sommar med massor av hästar!

Jobba 2 jobb, träna hästar, tävla häst, Emmabodafestivalen, åka till Blå Jungfrun med hundi (imorgon!), bada och försöka ha tid till att träna.

Årets sommarplaner?
Jag läser två kurser på heltid. Utöver det väntar Göteborg, stranden, bada, grilla och det där vanliga.
Om ekonomin tillåter hade en kryssning inkluderat shopping och/eller en weekend i typ London alt sparesa varit nice!

Liknande trådar

Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
623
Senast: Squie
·
Fritid Finns det bukefalister som kan Visby? Ja. kommer ha en dag i Visby (ja, den där kryssningen ja) nästa vecka tillsammans med min mamma...
2 3
Svar
54
· Visningar
1 760
Senast: sjoberga
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 223
Senast: tanten
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
27 28 29
Svar
568
· Visningar
19 541

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka