Buke-hästar till start...

Sv: Buke-hästar till start...

Nu lastar man in "degen" på B.R,Lindesberg lördag ser jag!!! :banana:

Clown kommer oxå dit......

Men förmodligen inte "matte",jobbet klarar sig inte utan mig :cry:

*knapplån*
"Min" Borlis Gute startar på tisdag igen, återigen lopp 1! :banana: Jag har visserligen semester, men åker troligen med ändå... :o Får se om han kan få komma loss den här gången, satt ju fast sist.

Humelibumlan skrev:
På linde på lördag kan man beskåda både Stallys Clown o Jari´s BR! :banana: :bump: :banana:

*skvallrar* :p

:cool: Perfekt läge! nej jag är inte tokig, bakspår behöver den "startgalna" hästen. Så det ska bli kul :p travar han är vi med på målfotot :D

stally skrev:
Nu lastar man in "degen" på B.R,Lindesberg lördag ser jag!!! :banana:

Clown kommer oxå dit......

Men förmodligen inte "matte",jobbet klarar sig inte utan mig :cry:

Lastar in den vanliga "tjugan" på Clown :p
:cool: Medans sambon spelar BR (som vanligt :angel: )

jari skrev:
:cool: Perfekt läge! nej jag är inte tokig, bakspår behöver den "startgalna" hästen. Så det ska bli kul :p travar han är vi med på målfotot :D
Fasen, tänkte ju strunta i Linde detta året... Sambon + polare har som tradition att duka långbord o äta sill med tillhörande nubbar... :angel:

Det tråkiga med Linde är att det brukar va svårt att ta dem bakifrån :smirk: men jag ska sätta mina besparningar :p

Humelibumlan skrev:
Det tråkiga med Linde är att det brukar va svårt att ta dem bakifrån :smirk: men jag ska sätta mina besparningar :p

Vet inte om jag håller med riktigt... studerade på Tv i Söndags, snabb bana verkade det som oxå! Och bestämde mig för att anmäla..
och hoppades på bakspår :p

jari skrev:
Vet inte om jag håller med riktigt... studerade på Tv i Söndags, snabb bana verkade det som oxå! Och bestämde mig för att anmäla..
och hoppades på bakspår :p
Vi hoppas så klart du har rätt! :D

Humelibumlan skrev:
Fasen, tänkte ju strunta i Linde detta året... Sambon + polare har som tradition att duka långbord o äta sill med tillhörande nubbar... :angel:

Men hur är de skapta ????........dagen efter midsommarafton känns det väl lite jobbigt ...alltså att återuppta sillen och nubbarna...eller har man blivit gammal och trött ? :eek:

Vi packar nog korgen och åker en tur till sommarbanan (men utan nubbar) ;)

Lycka till BR och Clownen :banana:

Apropå snabb bana,så talade jag med en av de stora idag.

Den kusken kan sin klocka,och menade att de rekord som sattes,var helt galna!!! :devil:

Att fotocellen inte stämde alls!!!Man undrar ju!? :eek:

martha skrev:
Såg att din ska möta en av mina konvalecenter, Etiennette.....att den hästen kommit till start är för mig en gåta :D Men ingen är gladare än jag för det är en helt underbar talang fast hon haft MYCKET problem med halsen och operationer

Jaså det va trevligt... Du har haft Japanese Beetles mamma som konvalecent och nu ska Joker möta en till som du haft som konvalecent, Världen är liten :rofl:

Hoppas att inte Etiennette är alldelles för bra :crazy:
Joker hade otur med spåret.. 11 spår kan bli lite bökigt när det inte är så rutinerade hästar i startfältet! Men det ska nog gå bra! :bump:

stally skrev:

Den kusken kan sin klocka,och menade att de rekord som sattes,var helt galna!!! :devil:

Men "jaggen´s" rekord är ju för härligt. Nu har dom ändrat det TVÅ ggr.... Först ropas den ut toll 08.2 sen ändras den till 09.6... å så säger Stig att det där kan inte stämma, min häst kändes som den gick 10.5 och inte 10.0 som först ropas ut.... o så ändras jaggens tid till 10.1 och stig får.... ja just det 10.5.

Vilken sörja!

stally skrev:

Förvånar mig inte, för jag satt å "gapa" mer än en gång. Det är ju i princip odoserat där oxå...

Rimbert startar på Gävle på tisdag. Lopp 2 bricka 3. Debut över lång distans så att han har ett halvvarv till på sig att galoppera. :crazy:

Liknande trådar

Dressyr Apropå diskussionen om reaktiva hästar (jag har också haft en, det ÄR ganska märkligt för även om man är van vid reaktiva hundar så är...
Svar
2
· Visningar
823
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
410
Senast: Lavinia
·
Övr. Barn Jag startade en liknande tråd för ett par år sedan, men nu hittar jag den inte och frågeställningarna är dessutom lite annorlunda så jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 109
Senast: gammalek
·
Hästvård Hej buke! Jag är här och läser ofta men har aldrig postat en tråd tidigare, men har ni hamnat i problem med stallägare och ber om ert...
Svar
13
· Visningar
1 215
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka