Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Humelibumlan skrev:På linde på lördag kan man beskåda både Stallys Clown o Jari´s BR!
*skvallrar*
stally skrev:Nu lastar man in "degen" på B.R,Lindesberg lördag ser jag!!!
Clown kommer oxå dit......
Men förmodligen inte "matte",jobbet klarar sig inte utan mig
Fasen, tänkte ju strunta i Linde detta året... Sambon + polare har som tradition att duka långbord o äta sill med tillhörande nubbar...jari skrev:Perfekt läge! nej jag är inte tokig, bakspår behöver den "startgalna" hästen. Så det ska bli kul travar han är vi med på målfotot
Humelibumlan skrev:Det tråkiga med Linde är att det brukar va svårt att ta dem bakifrån :smirk: men jag ska sätta mina besparningar
Vi hoppas så klart du har rätt!jari skrev:Vet inte om jag håller med riktigt... studerade på Tv i Söndags, snabb bana verkade det som oxå! Och bestämde mig för att anmäla..
och hoppades på bakspår
Humelibumlan skrev:Vi hoppas så klart du har rätt!
Inte alls själv fick man inte ens anmäla till linde igen, min var för bra för sån skit banajari skrev:Har du blivit ödmjuk redan F-n du blev ju 2:a nyss!!
Humelibumlan skrev:Fasen, tänkte ju strunta i Linde detta året... Sambon + polare har som tradition att duka långbord o äta sill med tillhörande nubbar...
martha skrev:Såg att din ska möta en av mina konvalecenter, Etiennette.....att den hästen kommit till start är för mig en gåta Men ingen är gladare än jag för det är en helt underbar talang fast hon haft MYCKET problem med halsen och operationer
stally skrev:Apropå snabb bana,så talade jag med en av de stora idag.
Den kusken kan sin klocka,och menade att de rekord som sattes,var helt galna!!!
Att fotocellen inte stämde alls!!!Man undrar ju!?
stally skrev:Apropå snabb bana,så talade jag med en av de stora idag.
Den kusken kan sin klocka,och menade att de rekord som sattes,var helt galna!!!
Att fotocellen inte stämde alls!!!Man undrar ju!?