Buke-hästar till start...

Sv: Buke-hästar till start...

Lille Rainguard startar 21/6 i Östersund.. :D
Nu är det äntligen dags för premiärlöpet *hjälp*

*knapplån*
Lycka till allihop! "min" pålle som var ute igår var jättebra, satt tyvärr stenfast och blev 5:a med krafter kvar, norsken rycktes aldrig. Kusken var jättenöjd med honom, synd bara att pållen inte fick vinna...

Kan snabb presentera mig åxå..är 23år, helt grön på trav,men har min ponny utlånad till en "trav familj"...följer hans utveckling inom travet med spänning och lär mig mer och mer för var gång. :banana:

Min ponny startar på Jägersro nu på söndag (19/6), tredje starten för honom, han har hitils alltid blivit placerad :D .

Senast ändrad av en moderator:

Å Ville var sist på pengar igår på Åby.....15,9 full väg volt får man väl ända vara nöjd med..nån som var där?? Har inte fått info om loppet än....

;) Start för Joker 22 Juni lopp 1 på Valla, Japanesen ska kvala samma dag, Vilken underbar dag det kommer vara ;)

:D ...Tur man aldrig laddar in nåt... -89 spelade jag 26/26 på en av mina hästar och en V5:a för 48 spänn...hade min spik i sista och den var vär 221 kr innan sista avdelningen...min vann o gav 72 ggr och V5:an gick upp till över 4000 spänn .....de du :D

*testar*
kommer det nån tårta eller nåt tro? :angel: :D

:( nä, det gjorde det inte... :cry:
*besviken nybliven 20-åring*

Senast ändrad:

martha skrev:
:D ...Tur man aldrig laddar in nåt... -89 spelade jag 26/26 på en av mina hästar och en V5:a för 48 spänn...hade min spik i sista och den var vär 221 kr innan sista avdelningen...min vann o gav 72 ggr och V5:an gick upp till över 4000 spänn .....de du :D

:bow: :bow:
Min sambo spelade 50/50 på BR i måndags... kunde inte tro att det skulle bli så lågt odds som det blev...

Va gött :D

Kollade Åbys hemsida nu...såhär stod det om Ville :Ville Världsvan i tredje inner. Ut i andraspår men får aldrig chansen. alltid en tröst i eländet...men synd på din tjuga :rofl:

Man kan ju se det såhär jag har inte gått minus på "dina" ännu :D vann ju ngn krona på BF för länge sedan... och det finns det ju "kvar" av :banana:

martha skrev:
Å Ville var sist på pengar igår på Åby.....15,9 full väg volt får man väl ända vara nöjd med..nån som var där?? Har inte fått info om loppet än....

Jag var där. Kollade lite extra på bukehästarna.

Ville satt i tredje inner och fick nog inte riktigt chansen till slut precis som du läste. Var nog tur för honom för han hängde ner i kurvorna och jag tyckte han såg ofräsch ut. Skönt att slippa gå sig tom då. Har han problem med höger fram?

lsz, jag såg även Gloster. Han såg väldigt fin ut men tröttnade rejält från dödens och var stort slagen som 7:a. (Det var 8 priser, 8 kom imål.)

29_5_5.gif

7_4_13.gif

Grattis!

Åh f-n .......har ingen aning då jag sällan ser hästen....men han är ju nyligen behandlad så jag hoppas verkligen inte det är dags igen.....

Japanesen skrev:
;) Start för Joker 22 Juni lopp 1 på Valla, Japanesen ska kvala samma dag, Vilken underbar dag det kommer vara ;)

Såg att din ska möta en av mina konvalecenter, Etiennette.....att den hästen kommit till start är för mig en gåta :D Men ingen är gladare än jag för det är en helt underbar talang fast hon haft MYCKET problem med halsen och operationer

solros skrev:
Jag var där. Kollade lite extra på bukehästarna.

lsz, jag såg även Gloster. Han såg väldigt fin ut men tröttnade rejält från dödens och var stort slagen som 7:a. (Det var 8 priser, 8 kom imål.)

Kul att du hade koll (även om hästen inte var bra för dagen) :smirk:

Visserligen borde Gloster inte ha varit bland de främsta med tanke på motståndet, men vi undrade just hur han såg ut eftersom han hade en galopp och en så pass dålig tid.

Ina79 skrev:
Jaha, så var det då dax att få spår 1.... :cool:
Romme på måndag lopp 2.
Såg bara en "bukehäst" till, stämmer det eller är det fler som ska dit?

Såg bukehästarna på Romme idag och tog även lite bilder.
Många av er såg strålande ut.....Ina79 red snyggt och hästen verkade minst sagt löpsugen :d ....synd med galoppen :cry:
(hoppas att jag fick ett bra kort på er)

Lines häst hoppade tyvärr och fick inte visa vad hon kunde....kanske passade inte racerskon den lilla primadonnan, eller ??? :cry:

Mehls kallblod var hur läcker som helst och blev 5:a :banana:
Såg värmningen och föll direkt (vilken klockren trav på ett kallblod ! )
"Sprattel" kämpade bra men hade för mycket att ta igen från tillägg.

Missade jag någon av er tro ???

Senast ändrad av en moderator:

Gävle på tisdag(28é).. monté lopp :d

Nån mer som ska starta på Gävle?

Liknande trådar

Dressyr Apropå diskussionen om reaktiva hästar (jag har också haft en, det ÄR ganska märkligt för även om man är van vid reaktiva hundar så är...
Svar
2
· Visningar
823
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
410
Senast: Lavinia
·
Övr. Barn Jag startade en liknande tråd för ett par år sedan, men nu hittar jag den inte och frågeställningarna är dessutom lite annorlunda så jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 109
Senast: gammalek
·
Hästvård Hej buke! Jag är här och läser ofta men har aldrig postat en tråd tidigare, men har ni hamnat i problem med stallägare och ber om ert...
Svar
13
· Visningar
1 215
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka