Buhu! Råda på hundhotellet.

Gabbi

Trådstartare
Nu är det väldigt synd om matte som har lämnat sin tjeja på ett hundhotell. Hur tomt som helst att åka därifrån utan henne. Grät en skvätt i bilen.
Hunden kommer nog ha det kul medans matte och husse semestrar, men tyst och tomt är det hemma nu....

IMG_2388.jpg

Sv: Buhu! Råda på hundhotellet.

Oj, vad stor hon har blivit! :) Det känns som att det var nyss du fick hem en liten valp.

Men till saken, visst är man jättehönsig! Det är så jobbigt att lämna bort dem även om man vet att de har det bra.

Ska ni ut och resa?

Ja, vi åker till Senegal och Gambia i natt.
Hotellet verkar jättebra. Vi var där och hälsade på för några veckor sen, och Rådi ville leka med allt. Nu gjorde de så att de gick ut med henne på promenad direkt, så att det inte blev något direkt avsked. Hon fick sin biabädd, en filt, apis, massa ben och en säck mat.

Sen tjurade jag halva vägen hem...:cry:

Visst är det jobbigt att lämna dom små:cry:
Man får hava tröst i att dom själva inte har dom känslorna:)
Din lilla dam verkar ju vare en kavat liten figur;)

Rådi brukar fånga dagen. Där går matte...suck...Åh, en PINNE!!!!:bump::bump:

:rofl::rofl:
Man får försöka att inte ta åt sig:cool:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 688
Senast: fixi
·
Övr. Hund Det har tillkommit hund i sommarens reseplaner då det vanliga pensionatet inte kan ta emot och vi inte känner oss bekväma med att lämna...
Svar
15
· Visningar
1 122
Senast: Pilot
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Sensommaren har inte riktigt varit som jag hoppats. Ingenting har blivit riktigt bra, men var väl inte så många grejer som hänt än...
Svar
2
· Visningar
979
Senast: Bison
·
Fordon För närvarande är det som skrivs nedan verkligen bara på spåna- och kolla-stadiet, men jag tänkte göra en tråd på Buke för att se om här...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 030
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mata småfåglarna
  • Valp 2025