bugatti hilltorp

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare jupiter-judex
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 745
J

jupiter-judex

har fastnat lite för denna fina häst....någon som vet någon om hans temprament och hur hans avkommor blivit.
stoet som är tilltänkt är ädelt och hälften fullblod, så jag vet inte om jag behöver så mycket mer "stress" i henne. gångarterna vet jag inte så mycket om, ägaren sa att hon hade bättre gångarter när man red henne så jag antar att jag skulle vilja ha en hingst som förbättrar gångarterna...

Sv: bugatti hilltorp

eller kanske majim....mitt sto är ju dubbeltalang då hon har både hopp och dressyr stam.... fast jag är ju mer för dressyr....
ingen som har åsikter?

Liknande trådar

Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år... 2
Svar
34
· Visningar
4 575
Senast: Roxy
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
1 822
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 764
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars... 6 7 8
Svar
141
· Visningar
10 244
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka