N
Nerika
Jaa jag behöver lite tips om "budget"-färger som man kan använda i stall, om nån har erfarenhet av det? Tänker då främst på nåt som kan användas på murade väggar, vill helst ha rätt ljusa (nån som nämnde kalk eller typ cementvatten?)
Sambon gick i taket här hemma när vi började räkna på vad vanliga färgburkar skulle gå på
och vad använder man för sorts färger på boxväggarna (obehandlat virke, funkar lasyr då eller?) och även på "metall-delarna"?
Sen måste jag fråga också, brukar man måla/behandla innertaket i ett stall, eller går det lika bra att ha det obehandlat?? Det är också ett stort diskussionsämne här hemma...
Mycket tacksam för lite tips!
(Har provat sök-funktionen, men hittar inte det som jag letar efter...)
Sambon gick i taket här hemma när vi började räkna på vad vanliga färgburkar skulle gå på
och vad använder man för sorts färger på boxväggarna (obehandlat virke, funkar lasyr då eller?) och även på "metall-delarna"?
Sen måste jag fråga också, brukar man måla/behandla innertaket i ett stall, eller går det lika bra att ha det obehandlat?? Det är också ett stort diskussionsämne här hemma...
Mycket tacksam för lite tips!
(Har provat sök-funktionen, men hittar inte det som jag letar efter...)