bubble witch saga

klockmalva

Trådstartare
är det nån här som spelar bubble witch saga här?
och som köpt nån sån ockerdyr hjälpmedels-amulett....?Är det värt priset.
 
Sv: bubble witch saga

Knappast värt priset.
Min åsikt är att om man börjar köpa hjälpmedel, för riktiga pengar, för att klara totalt oviktiga (men roliga) spel så är man ute på djupt vatten. Gör inte det! Akta dig för speldjävulen!
 
Sv: bubble witch saga

men skärp dig! ;)
det är ju därför jag frågar. Jag är snålheten själv. Här ska det stötas och blötas i veckor och finnas adekvata behov om det är nåt onödigt:p
men små spel gör min tillvaro just nu för jag är sängliggande och har föera månader kvar av det. Blir irriterad på att inte komma vidare.
Sen finns de ju andra spel som inte kostar i underhåll också, ;)
 
Sv: bubble witch saga

Med jävlar ammama så fixar man banorna;) Sen vet jag att de innan har haft en dag då man får prova på någon amulett
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
11 407
Hundavel & Ras Funderingar efter en annan tråd… Men! Vi var nästan helt inne på labrador som nästa hund, hade så gärna velat ha med golden på listan...
2 3
Svar
50
· Visningar
7 154
Senast: Kilauea
·
Ekonomi & Juridik Med tanke på hur många irländska hästar och ponnyer det finns i Sverige finns det säkert nån här som själv köpt häst från Irland? Dvs...
2 3
Svar
55
· Visningar
9 663
Senast: Novali01
·
Hästmänniskan Hej! Jag hyr ett hus där det står ett stall, stallet hyrs ut av hyresvärden och jag hjälper till med skötseln av hästarna mot lägre...
Svar
19
· Visningar
5 632
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp