Brunt träns, bred nosgrimma i cob storlek?

Springsteen

Trådstartare
Jo jag har insett att jag inte kan rida med ett svart träns och en brun sadel, så jag tänkte höra med er bukare, finns det något snyggt mörkt brunt träns med en nosgrimma på minst 3 cm?
Får gärna vara rundsytt med.

Sv: Brunt träns, bred nosgrimma i cob storlek?

vad får det kosta? OS har mörkbruna rundsydda träns. även döbert och hubertus har, men då är färgen mer rödbrun.

annars finns ju det där hansbo tränset som alla köpte för 99 spänn. :p

Hur mycket går ett OS på? det ska vara mörkbrunt utan något rött i :) runt 2000 går nog min gräns.

hansbotränset vill jag inte ha :p

Hur mycket? får väll lägga ut lite mer då!

Har ett stübben och är inte nöjd :(

German lines kandar går att ha som träns. Det är vad jag har just nu, i brunt och cob, sjukt prisvärt dessutom.

victovie har ju visat tusen bilder på sitt så sök på german line så hittar du massa bilder! :)

Liknande trådar

Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 093
Senast: super
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 278
Senast: LiviaFilippa
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 216
Senast: LiviaFilippa
·
Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 322

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix
  • Födda 2024

Omröstningar