Bruna och beiga ridbyxor!

Bee

Trådstartare
Vill se bilder på bruna och beiga ridbyxor! Kan inte bestämma mig för vilken av färgerna jag ska köpa...

Sv: Bruna och beiga ridbyxor!

har inga bilder, men självklart ska du ju satsa på ett par bruna! :D Beiga ridbyxor blir ju skitiga av att bara kolla på dem :P

Brunt är snyggt. beige är så vanligt. Har ett par bruna manchester som är jättesnygga (tycker jag själv) men har ingen bild.

Jag har beiga med bruna rutor.:idea:

19251490.jpg

Brun och beige i samma bild :p

Beiga:

Personligen tycker jag de bruna är snyggare, men de beiga kan du nog ha längre rent modemässigt.

Jag har helskodda bruna (Domino från Börjes), så jag röstar på bruna istället för beiga :D! Lite mörkare färger (brun, svart, marinblå, etc) är alltid mer praktiskt än ljusare... Tyvärr har jag ingen bild.

har ett av varge :) ett par begie från h**ks, kostade 299 tror jag :D otroligt mjuka och sköna!
och ett par bruna, samma kvalité som de från hö*ks, mjuka o sköna =) kan fotta i kväll!

Jag röstar på bruna. Är snyggare och ser inte lika skitiga ut :)
Här är mina bruna och mörkbeiga:
19225595.jpg

14236805.jpg

*kl*

Tack för alla fina bilder=)
Det lutar allt åt bruna ridbyxor måste kjag säga.

Vill se bilder på bruna och beiga ridbyxor! Kan inte bestämma mig för vilken av färgerna jag ska köpa...

Jag har både bruna och beiga, så det hjälpte kanske inte dig..! ;)
De beiga använder jag på sommarhalvåret och de bruna på vinterhalvåret då de är lite tjockare om mer smutståliga.

jag har båda mörkbruna, ljusbruna och beiga, alla från pikeur.. tycker alla är snygga, men mörkbruna passar inte på sommaren, blir för varmt!

okej här är bilder på mina!

mörkbruna, ser nog lite ljusare ut på bilden pga solen:
16FEB31_edited_edited.jpg

här är nog mer rätt färg...
16feb447_edited.jpg

ljusbruna
IMG_1347.jpg

beiga
arrow070804017.jpg
(han kollar på hunden som är utanför bild.. :p)

pic_show_id18370496.html

Kör på rutiga jag, men skulle jag välja mellan beige och bruna tycker jag helt klart bruna ;)

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
42
· Visningar
1 847
Senast: Silje
·
Utrustning Vi behöver en tråd här också! Vad hoppas ni fynda? Jag ska till SIHS och hoppas göra något fynd på mässa även om jag egentligen inte... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 550
Senast: DarkInNight
·
Utrustning Måste köpa nya ridskor. Bruna i skinn. Hyfsat billiga. Har kollat på Horze och Hööks. Har någon erfarenhet av dessa två modeller? denna...
Svar
8
· Visningar
395
Senast: tott
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
543
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka