Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tippan skrev:Håller med! De är jättesnygga! Skulle jag få hjärnsläpp och skaffa Dobb så
GaurdianAngel skrev:Jag tänkte väl! Det måste vara en extremt stor stekpanna man fått i pallet om man skulle gå och skaffa sig en sådan... sån där...du vet....har tom svårt att uttala ordet.
Ps. Har vi någon dobbisägare på forumet man ska passa sig för??? *hukar*
Japp!! Har en så väldigt trevlig tikGaurdianAngel skrev:Jag tänkte väl! Det måste vara en extremt stor stekpanna man fått i pallet om man skulle gå och skaffa sig en sådan... sån där...du vet....har tom svårt att uttala ordet.
Ps. Har vi någon dobbisägare på forumet man ska passa sig för??? *hukar*
Enya skrev:Enya låter hälsa att hon och Nadya tillhör en sån där helt UNDERBAR ras som du så gärna vill ha....eller hur var det nu?
Ja, det känns så ibland! Det är som att uppfostra barn!! Men samtidigt måste jag säga att de inte är jobbigare än andra hundraserGaurdianAngel skrev:Oops, jag visste väl att vi hade någon/några här på buke som ägde en sådan där.
De är jääättefiiina hundar! . ....................på avstånd.
Men dobbisägare måste vara det mest tålmodiga folk som finns, tror jag.
GaurdianAngel skrev:Oops, jag visste väl att vi hade någon/några här på buke som ägde en sådan där.
De är jääättefiiina hundar! . ....................på avstånd.
Men dobbisägare måste vara det mest tålmodiga folk som finns, tror jag.