Brun baksele

L

Lunfixa

Var hittar jag en brun baksele? Leter och letar.
Vill ha en lite rejälare men samtidigt inte för dyr.

Sv: Brun baksele

Svenljunga sadelmakeri efter måttbeställning om du inte hittar en bättre beg.
Möjligen blir den något dyr, men den får rätt färg, och den kommer att passa din häst och håller sedan i resten av hästens liv.
Jag har haft ett par billiga bakselar, och det har slutat med att jag har fått sälja dem för en billig peng och införskaffa mig en ny igen = pengar i sjön.

Okey. Tack för tipset! Håller det i bakhuvudet medan jag letar vidare. Jag vill ju ha något bra men samtidigt inte för dyr då jag inte kommer att använda den varje dag.

Beror ju på vad man tycker är dyrt eller inte.
Jag köpte min baksele för 2.500:-
Mycket pengar på en gång, men beräknad hållbarhet är ju åtminstone min resterande livslängd så jag tycker dn var billig.
Går säkert att få tag i billigare, min är sydd åt ardenner och riktigt rejäl. Har den på bruksnordis.

Finns ju sadelmakare lite överallt i landet, kan vara billigare att anlita en sådan än att beställa från t.ex Tärnsjö

/M

Liknande trådar

Gnägg Det börjar bli dags för mig att leta efter en ny häst och jag undrar om ni har något tips på en ny ras som skulle passa mig. Jag är...
Svar
19
· Visningar
986
Senast: ufot
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 068
Senast: Niyama
·
Övr. Barn Dottern vill vara tomtenisse i förskolans luciatåg och vi behöver en dräkt. Vill helst köpa i butik så jag är säker på att vi hinner få...
Svar
5
· Visningar
444
Senast: Mirre
·
Relationer Julen kommer snabbare än jag vill och nu börjar jag leta efter bra presenter. Tidigare har jag gett bort upplevelser, mat och...
Svar
0
· Visningar
327
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka