Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Går man in på equisports hemsida står det iaf med som kommande livesändning.Kommer det sändas något från bruksprovet i år?
Går man in på equisports hemsida står det iaf med som kommande livesändning.
Tack! Hade helt glömt bort att det var via dem jag såg ifjol.
Verkar dock bara vara från fas II och inte hela som det ser ut som där.
det var lika dant i fjol gjorde att jag var jätte glad för alla som filmar lite eller så och lägger uppFast jag tror det var likadant i fjol. Har inget minne av de hästar som inte gick vidare till fas II.
JA!Jag ska ner tisdag- onsdag heldag och lite på fredag. Finns intresse av att jag antecknar lite när jag ser hingstarna och lägger ut? (Är klotternörd så antecknar jämt...).
Är ju verkligen ingen expert men lite uppfattning får man kanske om det är nåt särskilt.
Jag ska ner tisdag- onsdag heldag och lite på fredag. Finns intresse av att jag antecknar lite när jag ser hingstarna och lägger ut? (Är klotternörd så antecknar jämt...).
Är ju verkligen ingen expert men lite uppfattning får man kanske om det är nåt särskilt.
Alla rapporter är roliga rapporter!
Hälsningar hon som aldrig någonsin kommer att skaffa halvblod, men ändå är nördig och vill ha koll.
Är jag blind eller har Don Juan de Hus-avk strukits? :-(