Är det denna?
Oj, vilken balans!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det denna?
Åh vad fiiin!
Håller med @MissFideli men traven på den videon har utvecklats enormt från en äldre film jag sett så hoppas att galoppen kommer också. Men stammen på den andra gula tilltalar mig faktiskt mer men har inte lyckats hitta någon video.
Lätt OT men ver någon om man får ha med sig hund som bruksprovs besökare? Försökt googla men inte funnit något svar... Är pyttehund om det gör någon skillnad.
Lätt OT men ver någon om man får ha med sig hund som bruksprovs besökare? Försökt googla men inte funnit något svar... Är pyttehund om det gör någon skillnad.
Skyltarna finns kvar och folk bryr sig lika lite nu som då.För några år sedan var det skyltar om att man inte fick ta med hundar på läktaren.
Ah då vågar jag nog smuggla med mig chihuahua jag medSkyltarna finns kvar och folk bryr sig lika lite nu som då.
Jag kommer för övrigt ha med mig en hund, den kommer att ligga i en väska hela tiden på läktaren. Det hade jag förra året också.
@Vingra så din hund kommer inte vara ensam. Min lilla chihuahuavalp kommer också vara där. Och fan ta henne om hon börjar skälla
Ah då vågar jag nog smuggla med mig chihuahua jag med