Gabby_Ossi
Trådstartare
Funderar också på om Godsend du Reverdy verkligen ska gå bruksprov som 22-åring eller om den är anmäld istället för någon annan den också...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet du varför? är det månne att han endast ska verka i galoppaveln?Ingen Bosuns Watch.
Nä ingen aning. Hade hoppats de skulle visa honom.Vet du varför? är det månne att han endast ska verka i galoppaveln?
Ja, det hade varit kul. Av det jag sett honom lämna i fullblodsaveln verkar många bli "stora" (för att vara fullblod that is), fina modeller och trevliga i psyket.Nä ingen aning. Hade hoppats de skulle visa honom.
Jag har ett sto efter honom. Hon är stor, ädel och en ypperlig modell. Fin uppförsbacke och rör sig trevligt.Ja, det hade varit kul. Av det jag sett honom lämna i fullblodsaveln verkar många bli "stora" (för att vara fullblod that is), fina modeller och trevliga i psyket.
Funderar också på om Godsend du Reverdy verkligen ska gå bruksprov som 22-åring eller om den är anmäld istället för någon annan den också...
Nu är jag inte sådär överdrivet insatt, men en 22 åring på bruksprov skulle ju i sådana fall kännas lite "speciellt"...
Men varför skulle han vara anmäld istället för någon annan?
@Gabby_Ossi, betyder det att bla a Fairway kommer visas under sadel? Hade varit roligt att se honom riden och inte bara för hand! De är ju så hemliga utan vare sig hemsida eller aktiv fb så man får ju knappt se hingstarna. Var halvt omöjligt att hitta nånting om honom i somras när jag skulle betäcka...
@Gabby_Ossi, betyder det att bla a Fairway kommer visas under sadel? Hade varit roligt att se honom riden och inte bara för hand! De är ju så hemliga utan vare sig hemsida eller aktiv fb så man får ju knappt se hingstarna. Var halvt omöjligt att hitta nånting om honom i somras när jag skulle betäcka...
Kommer någon del visas på webben ?Yes Fairway, Dragon Welt och Amplitud SD kommer visas under ryttare på lördagen. Tyvärr dock ej under testryttare då de inte går hela provet. Total Hope däremot går hela provet och kommer ridas av testryttarna
Kommer någon del visas på webben ?
Bruks blir bara mer och mer slutet inga poäng eller bedömnings kommentarer på hingstarna och då endast på de godkända...
Och de kommer efter provet .
Visar man på 3 årstestet eller kvalitén så är det öppna siffror men inte på hingstarna om de inte blir godkända för det kan förstöra deras vidare karriär ... Konstigt .
Tack är jätteglad om du rapporterar till oss som inte kan vara därJag tycker likadant. SWB är dåliga på att marknadsföra sig själva. Samt att de enda som rapporterar är Ridsport, och de reportrarna brukar inte sprudla av entusiasm direkt. Därför skall jag själv noga dokumentera när jag är där.
Equisport kommer sända live Fredag- Lördag, men som vanligt inget från Fas I.
Här finns info om det http://www.swb.org/avel/bruksprovKommer någon del visas på webben ?
.
Hade man gått efter färg så har jag redan en favorit i Kespir! Mörktfux med ljus man/svans, bläs och höga vita strumpor även + för stammen!
Svarar Japp, det är KespriÄr det denna?
Är det denna?