Bruksprov 2007

Sv: Bruksprov 2007

Kan berätta att alla hästarna sovit gott och fått sin frukost. Nu börjar tävlingarna och både hingstägare och hingstar är laddade.
Full aktivitet i stallarna:D

knapplån

Hjälp!
Hur kan jag få se på webb-tv som förra bruksprovet. Har varit in på equippe men hittar ingen länk till webbtv:n. Eller var det någon annanstans man skulle titta??

Jag är också nyfiken på webbtv ..

Finns det någon adress att gå in på ? Även om man kanske inte börjar visa förrän i slutet på veckan ;)

Tips ;)

Miaa

Wolfraam är en hingst där stammen inte säger mig något alls, inte ens en liten klocka ringer: Rhodium - Cocktail
någon som kan fylla i?
Ulrika

Wolfraam är en hingst där stammen inte säger mig något alls, inte ens en liten klocka ringer: Rhodium - Cocktail
någon som kan fylla i?
Ulrika

Rhodium är en Ferro-son ue Ramiro och Cocktail är densamme som i Silvano, Rubinstein-Cocktail. Var det inte dessutom denna som var halvbror till Silvano?

Senast ändrad av en moderator:

någon som kan fylla i?
Ulrika

Jag såg Wolfraam i dag, och han lär inte bli godkänd i år om han inte coolar ner sig rejält, det var mest snurr och sidvärts när han var inne så hans gångarter var svårbedömda. En snygg och lätt häst, men för min del i alla fall alldeles för mycket nerv.

*kl*

Mirja e. Calido I - Calando I. Mamma till Can Man . Inte så bra bild, men det bästa vi kan bjuda på. ;) Gira :banana:
7388859.jpg

:) Tack, Vi kämpade rätt länge förra helgen, men fick bara mörka bilder. Igår sken solen så det gällde att passa på. *s* Svårast var att få en solobild då de andra tanterna mer än gärna var såväl huvudrollsinnehavare som statister :rofl:

Gira :banana:

Ps. Hon gömmer fölet väl. Är beräknad till 14/5...

Härlig bild! :)
ja, visst är det svårt att lyckas plåta bara den hästan man har tänkt sig. Alla andra vill ju också vara med´! :)

Hon ser fin ut, ska bli intressant att se Can Man!

Jag såg Wolfraam i dag, och han lär inte bli godkänd i år om han inte coolar ner sig rejält, det var mest snurr och sidvärts när han var inne så hans gångarter var svårbedömda. En snygg och lätt häst, men för min del i alla fall alldeles för mycket nerv.

Vad trist! :( Jag hade hoppats att han skulle vara nåt intressant.

Tack, då vet jag att det är torsdag som gäller för Webbtv!:)

Hej!

Jag snubblade nog över honom när jag var ute och surfade. Tycker han ser ut att vara väldigt lik sin far och med den stam kombinationen tyckte jag han verkade hög intressant. Jag hade absolut kunnat tänka mig den till mitt ena sto:love:

Med den kombinationen så borde han vara väldigt ridbar och härlig tävlings nerv.

Mvh Malin

Knapplån!
Ska åka ner på torsdag o en fråga som dök upp(för en som aldrig varit där)....är det varmt i ridhuset eller måste man klä på sig en massa kläder för att inte frysa???

Liknande trådar

Avel Årets bruksprov hålls på Strömsholm 17 - 22 mars Anmälningarna till årets bruksprov har öppnats och flera hingstar är redan anmälda. A...
Svar
1
· Visningar
597
Senast: Görel
·
Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 513
Senast: Freazer
·
Avel Nu har anmälningarna till årets bruksprov öppnats! Det kommer att hållas på Strömsholm 18-24 mars. Det är redan ett gäng som anmälts... 5 6 7
Svar
125
· Visningar
14 407
Senast: Freazer
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Hingsten Unique Ice T blev premierad vid årets Bruksprov. Men nu är hästen såld och ska lämna Sverige. Han ska inte verka i avel och...
Svar
0
· Visningar
239
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka