Brukshästens dag

Fia-Lina

Trådstartare
I morgon är det brukshästens dag.
Ska ni medverka eller åka och titta på någon aktivitet?
På skogshästens hemsida, www.skogshasten.com (kan inte länka :mad: ) finns alla aktiviteter listade länsvis.
Själv ska jag vara i Möklinta, den enda aktiviteten i Västmanland. Bor ju själv i Uppland, men vi som går kurs ska vara med och köra, ska bli jättekul! En heldag med häst!
Var ombedd att ta med Fia-Lina, men jag känner inte att vi är riktigt klara för att visa upp oss i ett sådant sammanhang, där det gäller att visa det bästa av brukshästarna, tänk om vi inte skulle sköta oss, vilken dålig reklam! :o (Oj vilken lång mening det blev!)

OM någon av er kommer dig, ge er till känna!!!

Tänkte lägga till en bild här, men kan jag inte lägga in en bild som jag har i min dator?? :confused:

Lotta

Sv: Brukshästens dag

Va, det här har jag missat!!! Möklinta är ju bara 1,5 mil bort!!!
När, var och hur????

När du kommer rv 70 norrifrån, sväng vänster mot Möklinta, men jag tror du ska åka till andra avtagsvägen från ditt håll, det är en mack precis före, känns som den ligger mitt ute i ingenting, och jag tror det är en servering/grill där också. Åk ca 8 km, sväng vänster mot Norrvad, sen ett par km grusväg sen syns vi på hö sida! Det kan vara så att byn heter Norrvad där du ska svänga vänster, men det är en gammeldags by med röda timmerhus, man svänger ner mellan husen!
Hoppas vi ses!
Lotta

Synd att inte flera tar chansen att visa upp sig en sån här dag! Det finns ju massor med brukshästar som används på många olika sätt!
Lotta

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är glad över att jag är frisk, och att mina nära och kära lever och är friska. Men det faktum att jag är glad och tacksam över det...
Svar
0
· Visningar
962
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund (... Varför så fattiga kategorier här? Hälsa, avel, bilder - inte en enda om typ träning? :cautious:) Nåväl, såhär ligger det till: jag...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 231
Senast: Monstermom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30