bruks nordis

nix... men jag rider en trav nordis :love:

Men har sett endel bruks nordisar som rids western... de e så fina...!

Min första häst var en bruksnordis som jag tränade western med.Grov i typen var han men han var jätteduktig. :love:

Ti_Ti

jag har heller inget w- vett, men western allá Annika går lika bra det :D

Jag försöker också utveckla mina egna små metoder.
Hittils har jag fått fram något som liknar en korsning mellan dressyr, western, barock och flängridning :confused: :D

Jepp.
Har den underbaraste nordisen som finns....och envisaste.
Western riden från början.
//Christel

Nä men på en korsning Halvblod/ travar nordis. Det har gått väldigt bra bra placeringar i både Roping och Reining

Ja jag rider på mitt 12-åriga sto. Vi går på ridskola en gång i veckan men jag har inte tävlat med henne än.

Jag har ett 12 årigt Brukssto som jag rider "hemlagad" western på! Fast nu har jag börjat ta "riktiga" westernlektioner.Super kul!

JAG!!! Har två underbara nordisar...skulle inte för allt smör i Småland byta ut dem mot någon annan häst.
kram på er :banana:

Jag har en bruks dam :love: som jag försöker rida lite western på.
Vi var på vår första clinic nu i helgen. :)

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 466
Senast: Nepenthe
·
Utrustning Var på sadelprovning igår och min häst behöver ett bomträ som är 9,5” brett, det kommer bli svårt att hitta en westernsadel i den...
Svar
0
· Visningar
150
Senast: LG68
·
Träning Hur brukar ni göra med era unghästar? Rider ni in själva eller lämnar iväg? Har ni egna system eller följer ni en ”standardmall”? Vid...
2
Svar
21
· Visningar
1 569
Senast: miumiu
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 12 år och älskar hästar! Min dröm är att ha en egen ponny. Jag har ridit i ungefär 7 år på ridskola. Och just nu rider jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 437
Senast: Häst_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar