Förresten, min input angående bröst; Jag har haft stora bröst ända sedan jag var 10 år skulle jag tro. Jag var bland de första att få bröst, fick kommentarer att "du borde skaffa bh haha!" osv. Jag hatade mina bröst då, sen när jag blev äldre blev de bara jobbiga. Jag tyckte att de fick mig att se större ut, jag kunde inte ha på lösa kläder pga formen blev "större" än jag var (observera att jag har alltid haft dålig självkänsla med problem med min vikt, så det här är bara hur jag tänkte då, inte vad jag tycker nu), det var obehagligt att vara utan behå, jag tyckte inte om formen eftersom de inte alls var sådär uppblåsta som man ser på tv, det gjorde ont att springa eller gå i trappor utan sportbehå som håll fast de ordentligt osv osv. Det var bara jobbigt i allmänhet, förutom när man ville puta upp de för att få bekräftelse eller komplimanger... Typ.
Nu gick jag ner i vikt, ett tag var mina bröst i "perfekt" storlek men nu är de lite mindre. Och allt jag har att säga är att det är så mycket lättare att ha mindre bröst! Jag kan hoppa runt utan bh utan att det gör ont och bara det är helt fantastiskt.
Jag behöver inte oroa mig över pösiga kläder, kan springa till bussen t.ex. i vanlig bh, inte behöva oroa mig för att klädaffären inte ska ha min storlek osv. Och ja, jag kan rida utan att det känns obehagligt för att de åker upp och ner.
Jag säger inte att du skulle hålla med mig, men det här är min egen erfarenhet av bröst och jag föredrar storleken mindre pga det praktiska.