Brösta/förbygel

_Runaway_

Trådstartare
Vad föredrar ni och varför? Kort/lång, bred/smal brösta, förbygel? Har ni olika på banan och skogen/motionskörningen?

Sv: Brösta/förbygel

när jag kör hemma så brukar jag ha en bred långbrösta och när jag kör på banan en smal kortbrösta

vid tävling är det bara förbygel som gäller :D

kör med nylonförbyglar i lopp och hemma med läderförbygel eller bredkortbrösta till tryckvagnen. ( men den står på mian föräldrars gård nuförtiden så har inte använt den på ett tag...

I lopp kör jag med förbygel i läder eller nylon. Hemma kör jag med bred kortbrösta som man fäster draglinorna i när jag kör med tryckvagnen och smalare kortbrösta när jag kör speedcart.

typ som andra nämt..

i skogen bred kortbrösta, på banan smal kortbrösta

Senast ändrad:

Vi kör med bredbrösta till rockard/tryckvagn
smalare kortbrösta till speedcart
förbygel till sulkyn.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...
2
Svar
21
· Visningar
1 936
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Jag köpte nyligen mina första barfotaskor och vad sköna dom var att gå i. Jag har breda fötter och dålig balans men med barfotoskorna...
Svar
8
· Visningar
437
Senast: turbofling
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
985
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
899
Senast: Esmeralda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka