Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag och min sambo satte in 300kr till ett bröllopspar vars bröllop vi var på, sambon och killen har växt upp i samma umgängeskrets men umgås inte aktivt idag. Så himla svårt med summan! Hade vi haft en närmare relation med dem så hade nog summan vart lite högre.Är bjuden på bröllop och fick nu ett konto-nr på mail där de önskar pengar.
Hur mycket ska man ge?
Skriver man namn vem det är från?
Ger man inget annat på bröllopet typ blomma, kort m.m?
Det är en gammal barndomsvän som gifter sig.
Aha.De önskar sig alltså pengar till sin bröllops resa.
Vi var på ett bröllop i fjol där dom önskade bidrag till bröllopsresan, vi satte in 500kr och gav ett kort i kuvert på bröllopet med gratulationer och info om att vi satt in summan på angivet konto.Är bjuden på bröllop och fick nu ett konto-nr på mail där de önskar pengar.
Hur mycket ska man ge?
Är bjuden på bröllop och fick nu ett konto-nr på mail där de önskar pengar.
Hur mycket ska man ge?
Är bjuden på bröllop och fick nu ett konto-nr på mail där de önskar pengar.
Hur mycket ska man ge?
Vi var på min arbetskollega/väns bröllop förra året och de önskade pengar istället för presenter och hade skrivit kontonr i inbjudan.
Vi tänkte vad vi hade köpt en present för och tänkte sätta in 400 kr men ville samtidigt göra något roligt.
Så vi delade upp den summan och satte in lite varje dag i två veckor med "olika" avsändare/meddelanden.
tex.
1 kr från familjen Spänn
69 kr från RFSU
34 kr från Onkel Kånkel osv...
Vi skrev aldrig att det var från oss men konstigt nog blev vi misstänkta direkt, ha ha
Jag har varit på bröllop två år i rad nu.Är bjuden på bröllop och fick nu ett konto-nr på mail där de önskar pengar.
Hur mycket ska man ge?