Broere Obelisk till Bellini-Chapmansto??.

T

tya

Vad tror ni som förstår er på detta med avel,att betäcka ett Bellinisto med Broere Obelisk.Stoet är ganska så liten,ca 157 hög,lite lågställd,hyffsade gångarter.Förstår att det kanske inte är så lätt för er att veta om det kan bli en bra kombination.Men tror "ni" har mer erfarenheter än mej :angel:.

TPH//tya

Sv: Broere Obelisk till Bellini-Chapmansto??.

Varför inte göra en stor d-ponny istaället? Finns en jättefin SM ponny kat d (Wild at heart T) som nu som 8-åring går svår hoppning.
Pappan till den är en liten d-ponny welsh, Moflos Zmirnof, jättesnygg mörkfux med 4 vita och bläs. Finns att se på Moflos stuteris hemsida.

...bara en tanke...:)

Av det jag sett (hört) verkar han lämna en bra front, trevligt temperament, goda rörelser och större storlek. Tror han skulle passa ditt sto alldeles utmärkt av det du berättar.

Noa

Varför inte göra en stor d-ponny istaället? Finns en jättefin SM ponny kat d (Wild at heart T) som nu som 8-åring går svår hoppning.
Pappan till den är en liten d-ponny welsh, Moflos Zmirnof, jättesnygg mörkfux med 4 vita och bläs. Finns att se på Moflos stuteris hemsida.

...bara en tanke...:)

Jo,jag har haft tanken på det också,då jag är en s.k liten "vuxenryttare".Hbl och welsh blir bra korsningar.Har även fundrat lite på Power Boy ;)

Sussie

Liknande trådar

Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
23
· Visningar
1 871
Senast: Kajsalisa
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
841
Senast: ryujaneiro
·
Hästvård Jag har en skimmel hemma, och som de flesta andra skimlar har hon knutor. Jag har mest hanterat det enligt modellen att hålla koll så...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
11 411
Senast: Anna-Bella
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 887

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• ”Hund” 2005-2010
  • Kattbilder #10
  • Valp 2025

Hästrelaterat