Broderat schabrak

Sv: Broderat schabrak

Tack, det var tur det då alla dressyrschabrak är broderade m namn på både ryttare o häst:banana:

vad snyggt med namnen på både ryttaren och hästen :love:

Japp, klart man får. Har funderat på att brodera på mitt tävlings schabrak. Får se om jag fixar det på NM. Dom brukar ha sånna finesser då. Först mitt namn på ena sidan och hästens på andra sidan, det är ursnyggt.

*knapplån*
Ja, det är snyggt med namn, både på hästen och ryttaren, men jobbigt den dagen häst och ryttare skiljs åt. Själv föredrar jag numera att ha hästens eller mitt namn, fast jag har inte haft broderat på länge. Personligen tycker jag det är stilrenare till dressyr (som jag tävlar) med vitt, obroderat schabrak, och ett färgat schabrak med kantband/paspoal och brodyr i samma färg till hoppning..

GALOPP skrev:
vad snyggt med namnen på både ryttaren och hästen :love:

Det har jag, tycker det känns fånigt :p
Använder det bara hemma istället haha.

när jag skaffar häst så ska jag defenitivt inhandla ett sådant shabrak! med både för och efternamn samt hästens hela namn! åååh *drömma*

Det är fint ja..själv har jag bara mitt namn broderat...men, men får skaffa hästarnas namn på åxå dårå..haha :bump:

jah det får du, det har inget med reklam att göra :)

jag prioriterar hästens namn o ridklubben :p

Haha, jag kanske vågar använda det ''in public'' då ;)

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
476
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 964
Senast: MML
·
Kropp & Själ Är det någon som vet mer om biverkningar gällande medicin mot bältros? Vet tyvärr inte namnet på medicinen (det är alltså inte jag som...
Svar
4
· Visningar
273
Senast: gammalek
·
Tävling Vad använder ni för nummerlappar på tävling? Jag har hittills haft enkla fyrkantiga i plast och sytt fast fästet för kardborrband på...
Svar
9
· Visningar
419
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka